Hoeveel denier panty's?

Mijn panty’s scheuren echt heel vaak, na 2 keer dragen. Hoeveel denier zijn jullie panty’s, en scheuren ze dan snel of niet? En waar kopen jullie ze?

Ik draag altijd 15 of 20 denier panty’s, van 4 voor 4 euro bij de HEMA.

Ik had ook eerst altijd die van de HEMA, 15 denier, maar die gaan echt heel snel kapot bij mij…

Nu heb ik meestal die van de H&M, die zijn wel wat duurder, maar echt veel beter! En ook mooier, want je krijgt er niet van die soort van streepjes door zegmaar :’)

Ik vind je topic naam en vraag verwarrend.

Hoeveel denier panty: des te lager (15/20) des te dunner je panty.
Ik koop ze meestal bij de Zeeman of H&M en ben dan heel voorzichtig haha. Geen scherpe objecten (ringen met haken!!!) in de buurt van mijn panty. Als ik geluk heb kan ik ze vaker dan 3 keer aan.

Maar zo vaak draag ik ze niet dus bij mij gaan ze meestal een jaar mee ofzo

Ik haal de dunne panty’s (15 denier oid) meestal bij de Zeeman, want het maakt niet uit waar ik ze koop, ze gaan heel snel stuk.

De dikkere (meer dan 40) haal ik bij de V&D en de leuke (met motief) dikkere haal ik bij de H&M.

Ik haal altijd 100 denier panty’s bij de Primark. Die zijn echt chill.

40 of 60 denier panty’s bij de Zeeman, ik heb ze al verscheidene keren in de was gedaan en er is nooit eentje stuk gegaan :grinning:

Ik heb echt een hele dikke van 60 denier van de Hema. Die is heel fijn, maar weet niet of die bij 20 of 30 denier ook zo dik is.

Ik koop bij de Veritas verschillende pantys, als het echt koud is wat dikker maar als het nog niet zo koud is of voor uit te gaan 15 of 20 den

40/60 den van Hema of Action… zijn voor mij perfect, niet te dik niet te dun en stevig

Ik heb meestal 60 denier die van de Zeeman of Wibra.

ik heb 40 denier van de zeeman. best wel dik maar toch schijnt het nog een klein beetje door, dat breekt een beetje met mn dikke zwarte rokjes.

Ik heb meestal 65 van de Hema. Ik neem geen dunnere want binnen 5 minuten nadat ik ze heb aangetrokken zijn ze al stuk, ik kan niet zo goed met panty’s omgaan.

Ik heb 15 (of 20?) en 40 denier van h&m.
Ik heb ze ook van de hema, v&d en zeeman geprobeerd maar ik blijf toch altijd terugkomen bij h&m. Die gaan het minst snel kapot bij mij. Die van de hema vond ik het slechtste, al bij de eerste keer aantrekken kreeg ik er allemaal strepen in.
Uiteindelijk deed ik net zo lang met 4 panty`s van de hema als met 2 panty`s van h&m.
Die van de v&d vind ik veel te duur voor de kwaliteit.
Die van de action schijnen ook goed te zijn, maar die heb ik nog niet geprobeerd.

Dunne panty’s haalde ik eerst altijd bij de Hema, maar wat een flutdingen zijn dat zeg. Ze waren bij mij niet egaal, maar ik had er telkens rare kringels en strepen in, en een soort van boomstam motief :’) De dikkere van 40/60/100 denier haal ik er wel, die zijn prima.

Heb meestal 100 of 120 denier van de Primark en die zijn onverwoestbaar.

Ik heb altijd 20, vind ik zelf mooier, maar die gaan bij mij ook heel snel kapot, door de klunzigheid weliswaar

Ik heb de 40 denier van de Primark, en die blijven echt heel lang goed! Echt een aanrader dus :wink:

Dragen jullie die 15 of 20 denier dan ook in de winter?