Hoeveel dagen na elkaar dezelfde outfit?

Hoeveel dagen dragen jullie dezelfde outfit na elkaar?
Sommige mensen dragen elke dag iets anders, andere 2 dagen en sommige wel 3 dagen…

1 of 2 dagen

Ik vond vroeger 2 dagen achter elkaar goed kunnen. Maar nu niet meer. Nu draag ik outfit 1, volgende dag outfit 2, dag er na weer outfit 1 etc.

1 of 2 dagen. Meestal 2 dagen.

hmm broeken draag ik meestal wel 2 keer achter elkaar, maar shirts en dat soort dingen heb ik elke dag wel anders

1 dag dezelfde outfit. Ik wissel graag af

Shirtjes maximaal 2 dagen achter elkaar.
en een broek een week.
Rok met panty 2 dagen.

een broek meestal 2 tot 3 dagen
maar niet achter elkaar maar bijv
maandag, woensdag, vrijdag
en een blousje gewoon 1 dag

Ik draag iedere dag een andere outfit.

1 dag, maar dan wel bijvoorbeeld als ik het maandag aan heb, donderdag nog wel aandoen, maar daarna wel in de was.

iedere dag iets anders!

Naar school doe ik meestal iedere dag een andere outfit aan. Of wel hetzelfde, maar dan met een bijv. een andere broek of vest. En broeken draag ik wel wat langer achter elkaar.

Ik draag elke dag een andere outfit, en als het warm is draag ik soms 2 verschillende outfitten per dag. Ik doe alles ineens in de was.

Shirtjes en vestjes elke dag een andere maar broeken soms wel een week.

Meestal 2. Soms ook 1, maar dan trek ik t later in de week nog eens aan. Maar meisen die elke dag iets anders aantrekken, gooien jullie het dan bij de vuile was. Want stel je kleren zijn zondag gewassen, maandag trek je ze aan dinsdag niet meer. Ik kan me dan écht.niet voorstellen dat het dan al vies is.

meestal 2 dagen