Ik ben benieuwd, die van mijn vriend zit rond de 16/17 en dat vind ik prima
Ik neem aan dat je bedoelt wanneer hij stijf is :’)
Anyway, ik weet niet hoe lang de penis van mijn vriend is en dat boeit me ook niet. Zolang ik zonder problemen seks kan hebben, vind ik alles prima.
Don’t care,
Zolang ik maar van hem kan genieten is het voor mij prima
(hoop nu niet dat er meiden nu op hun boys gaan springen met een meetlatje, 'Schat ik moet ff iets meten)
Perfect? Dan zou ik zeggen zo’n 18cm. Maar dat betekend niet dat ik kleiner niet moet ofzo hoor ;]
haha die van mijn vriend is 16 cm en lijkt me perfect. maar het gaat meer om de dikte toch? de gemiddelde vagina is maar 10 cm diep
Gemiddeld maar 8 cm zelfs. Maar je vagina kan heel ver meerekken dus daar merk je niet zo veel van.
Op zich vind ik lengte niet zo veel uitmaken. Ik vind dikte veel belangrijker. Maar kleiner dan 13 cm ofzo? Zou ik toch wel jammer vinden. 1 jongen die ik gedate hebt had er 1 van 22 cm (ik had er naar gevraagd want ik schrok me de pleuris HAHA). Eerste keer dat wij seks hadden paste dat ook niet volledig maar de keren daarna was het totaal geen probleem en deed het ook geen pijn ofzo.
Dus nee, ik vind lengte niet uitmaken. Als het maar niet abnormaal afwijkt dat het een probleem is.
Die van mijn ex was 20 en ik was tevreden :’)
Ik heb geen idee hoe lang de penis van mijn vriend is, maar de seks is fijn, dus het zal mij een ‘worst’ wezen.
hahahah die vond ik toch wel leuk :’)
You made my day.
Verder moet ik OT ook het antwoord schuldig blijven.
Ik vind 1.90 m wel de perfecte lengte. /s
whuttt :bored:
Mijn vriend ziet mij aankomen met een liniaal… Uh nee. Hopelijk interesseert het hem ook niet hoe diep alles bij mij is :’). Zolang de seks lukt en fijn is, vind ik het allemaal wel best.
Hoe lang is de perfecte lengte (en dikte)…is de lengte (en dikte) die je wel kunt voelen maar geen pijn doet. Dat is voor iedereen weer verschillend.
Persoonlijk vind ik de dikte iets meer belangrijk dan de lengte, maar te kort lijkt me toch niet fijn.
Volgens mij gaat het er meer om wat hij ermee doet (: