Veel mensen die ik ken, zijn al goed gevuld met 2 boterhammen zowel 's ochtends als 's middags. Ik vind dit ontzettend weinig! Ik zelf eet er 4 's ochtends, 4 's middags en 4 's avonds (indien er geen warm eten is) en zelfs DAN zou ik er in principe nog wel wat meer op kunnen, maar denk ik van “Nee, ga ik niet doen, want dan ga ik verdikken.” In totaal durf ik er dus wel 12 op een dag eten. Ik ben een meisje van 17 jaar, 1m54 en net geen overgewicht meer! Maar is dit werkelijk dan echt teveel? Indien er wel warm eten is, eet ik er wel bijvoorbeeld 4 's ochtends en 5 's middags en dan gewoon een warme maaltijd 's avonds. Nu is de vraag: hoeveel kunnen jullie er op?
1 's ochtends en 2 's middags, ik vind brood ook echt smerig.
Maar ik denk dat je je niet veel van andere aan moet trekken. Als jij brood wil, gewoon eten!
Ik eet meestal zo’n 4/5 boterhammen op een dag, maar als jij er meer wil eten dan zou ik dat gewoon doen en niet vergelijken met wat andere mensen eten. Sommige mensen eten weer meer andere dingen die jij niet eet.
Als jij behoefte hebt aan zoveel boterhammen dan eet je dat toch gewoon?
Beter een extra boterham dan een zak chips of snoep.
ik eet smorgens 2-4 boterhammen en smiddags ook.
ik ken mensen van mijn leeftijd die er gewoon meer eten. ik ben niet echt een broodliefhebber dus als ik honger heb ga ik niet voor een boterham. maar als jij ze lekker vindt dan moet je dat gewoon doen.
Ik ben best wel een broodmens XD
's Ochtends eet ik meestal geen boterhammen, eerst altijd crackers of cornflakes. Sinds kort Banaanpannekoekjes.
Op school eet ik tussendoor altijd een pakje crackers
En dan in de middag met school 3 boterhammen, thuis 1
's Avonds eet ik het liefste pizza of stokbrood, in ieder geval iets broodachtigs
ik eet eigenlijk alleen 's middags brood en dan zijn 2 sneetjes wel genoeg. Maar als jij meer nodig hebt, gewoon eten!
Ik HOU van brood, ik kan de hele dag brood eten maar dat is niet gezond dus ik mag er van mezelf 4 tot 6.
Ik neem als ontbijt ook geen boterhammen maar yoghurt/beschuit/melk met cornflakes, dat scheelt al veel.
ik eet op een dag 2 of 4 sneetjes ligt eraan of ik honger heb.
s Ochtends eet ik altijd yoghurt met musli
Geen idee hoeveel ik er op zou kunnen, ik vind het niet heel erg fantastisch lekker namelijk. In de ochtend eet ik al geen brood en 's middags (als ik naar school moet) eet ik er 2. Thuis eet ik crackers ^^
Ik hou totaal niet van brood, meestal in de ochtend 1 sneetje brood. En voor de rest niet
Ik eet er elke dag 3 op school en verder nooit
Ik eet zelf weinig brood, ik ben er ook gewoon niet zo gek op. 's Ochtends eet ik er twee en tussen de middag ook, maar meestal eet ik een zelfgemaakte maaltijdsalade tussen de middag omdat ik brood gewoon niet zo lekker vind. Ik ben volwassen en mijn gewicht is normaal.
Maar inderdaad, beter een boterham dan een zak chips toch?
's ochtends 1 en 's middags 2
Tussen de 2 en 4 per dag.
Ik eet soms wel 8 tot 10 stuks brood per dag weg, en daarbij ook nog allerlei rogge en sterrebrood met kaas en mager vlees.
Maar de ochtend, of beter gezegd de middag rond 12 uur als ik opsta begin ik altijd met een kop groene thee en een banaan.
Tussen doortjes als snoep, crackers, chips, frisdrank ed komen er bij m ij beslist niet in!
als ik zou willen zou ik wel een pak brood wegkrijgen op een dag, maar ik eet veel andere dingen die vullen/broodvervangers dus dan heb ik dat brood niet meer nodig
Meh ben niet echt een brood fan. Eet er 4-6 op een dag. 's Ochtends geen want dat krijg ik dan echt niet door mijn keel. Maar he als je brood lekker vind waarom ook niet. En sommige jongens bij mij in de klas eten een half brood en dat alleen ‘s middags op school :’)
meestal 1 of 2 per dag