Hoeveel bh's hebben jullie?

En hoe lang hebben jullie een bh meestal aan?
Ik heb dus maar 3 fijne bh’s, de rest draag ik alleen maar als ik echt geen andere heb maar daarvan doet de beugel pijn onder mijn decolleté of zijn te groot of zo. Omdat mijn moeder niet vaak wast draag ik mijn bh meestal een week. Is dat te veel?
Ik wil wel nieuwe kopen, maar bh’s zijn best duur en mijn moeder wil geen fijne kopen, ze wil zonder beugel kopen omdat ze zegt dat zo’n beugel slecht is of zo omdat ze dat ooit gehoord heeft.

Alvast bedankt! X

nou het is bij mij past echt rampzalig, ik heb er maar 2 op het moment:’-) rest paste niet meer, en ik heb nooit zin om nieuwe te kopen en te passen. maar wordt toch wel eens tijd haha

Ik heb nu maar 2 goede bh’s, dus ik draag ze ook best vaak en heb allemaal te kleine die ik nog ga weggeven ofzo.

Maar hoe lang dragen jullie ze dan?

ik heb er ook maar 2, maar dat is omdat ik een vervelende maat heb en daarom naar (dure) speciaalzaken moet.

ik heb er maar 6 :open_mouth:
en omdat ik de ene fijner vind dan de ander ligt het er maar net aan
hoe lang ik er eentje draag, maar meestal wel 4/5 dagen :blush:

Ik heb veel bh’s, maar ik heb wel een paar favorieten, en die draag ik hooguit 3 dagen achter elkaar :slightly_smiling_face:

Ik wissel toch om de 2 of 3 dagen. Als je gaat sporten ofzo, dan heb je toch een propere bh nodig daarna bijvoorbeeld, wat doe je dan als je er maar twee hebt in totaal?

Die van de Hema zijn fijn en zonder beugel^^

ik heb er maar 3!!
waarvan 2 van de hema en die zitten voor geen meter
en de andere van Boobs en blooms maar die zit te vaak in de was voor mijn gevoel.

Ik heb ook nog een sportbh daarvoor dan

5 goede, 4 van de Primark en één van de Hema.
En dan heb ik iets van twee extra BH’s voor het sporten of slapen. Maar ze groeien nog, dus het heeft geen zin om nu al die BH’s in te slaan als ze over misschien een halfjaar allemaal al te krap zijn.

Oja, het ligt aan mijn T-shirt welke ik draag. Maar meestal 3/4 dagen.

Ik heb er 8 en ze zijn allemaal van de Hunkemoller. Ik draag ze ongeveer 2 tot 4 dagen, ligt aan het weer.

Ik heb er 5, waarvan er 2 echt het fijnst zitten. En ik draag 'm meestal 3 tot 4 dagen.

Ik heb er zeven ofzo,
en ik draag er maar drie van,
ongeveer drie dagen

Ik heb er 2 maar ik ben net van maat gewisseld. En ik heb ook een bijna niet vindbare maat… HEEL vervelend…

Ik heb er best veel maar 2 ervan gebruik ik maar want die zitten het fijnst.

Ik heb er ongeveer 6 die ik veel draag. Daarnaast nog iets van 3 die ik minder draag.

Ik draag ongeveer 7 verschillende en om de 2 dagen verwissel ik ze.

Ik heb er maar 4.