hoeveel bezoekers krijgt jouw blog?

hi, ik vroeg me af hoevaak jullie blog per dag bezocht word?
en hoelang doe je het al, en hoevaak post je iets?

ik ben trouwens ook opzoek naar leuke nieuwe blogjes om te lezen, dus spam ze maar naar mij :stuck_out_tongue:!

Gemiddeld 180-200 unieke bezoekers per dag, ik blog sinds maart 2013 en update iedere dag.
Link staat in m’n handtekening!

hoe zijn jullie je blog begonnen? :slightly_smiling_face:

Rond de 300 per dag.

Ik heb eerst anderhalf jaar op een gratis Wordpress blog geblogd, samen met een vriendin van mij. Helaas is de vriendschap verloren gegaan en ben ik op mezelf beginnen bloggen en dan direct bij Wordpress.org, gehost door Antagonist.

Ik kies altijd voor Wordpress omdat ik dit het fijnst vind werken maar veel mensen vinden Blogger ook geweldig (en simpeler). Als je niet voor welk systeem je moet gaan kun je best op beiden een testblog aanmaken en zien wat jou het best bevalt.

Reclame maken is in dit topic niet toegestaan. Hier is het ā€œpost je site/blogā€ topic voor bedoeld. Dus TS, ik raad je aan om even in dat topic rond te snuffelen voor nieuwe blogs :slightly_smiling_face:

Verder wat je vraag betreft: bij mij fluctueert dat heel erg. Mijn blog is redelijk klein en ik ben er sinds januari dit jaar mee bezig. In totaal heb ik zo’n 1300+ views en via Bloglovin’ heb ik nu 84 volgers, als je daar een beetje een beeld mee kunt schetsen :slightly_smiling_face:

En ik ga dit topic nu sluiten gezien je je vraag net zo goed in dit topic kan stellen: http://forum.girlscene.nl/forum/media-film-muziek/het-algemene-039vragen-en-tips-voor-blogs039-topic-122175.msg274915725.html#new