hoeveel bewegen?

heey hoeveel moet je bewegen per dag voordat je resultaten ziet? Ik wil namelijk meer bewegen omdat het gezond is en om wat kilo’s kwijt te raken. Ik wil 7 kilo afvallen en heb ongeveer meer dan een maand de tijd om slanker te worden.

liefs

Je kunt terecht in het gezond afvallen topic bij subforum food&sport (:

Ik skeeler elke dag ongeveer een half uur, en fiets in totaal iets meer dan een half uurtje voor school. Elke dinsdag en zaterdag sport ik ook nog.
Maar eerlijk gezegd vliegen de kilo’s er bij mij niet af :’) Ik heb wel het idee dat alles strakker is geworden, maar nou veel slanker niet echt.

Nja, beschouw dit maar als een upje (:

jaa daar gaat het mij ook om. Ik wil graag dat die vetrollen eraf gaan en een strakker lichaam.

als je elke dag 1 uur beweegt moet voldoende zijn. teminste dat doe ik zelf ook en ben al 12kg kwijt :slightly_smiling_face:

^wow dat is echt goed!

hoelang heb je daar over gedaan?

5 maand dus best lang (zit nu z’n 3maand op zelfde gewicht) , maar ik kan gewoon nu wel alles eten zonder aan te komen.

wauw wat goed. Ben nu weer begonnen. Heb hardgelopen en ik heb thuis een crosstrainer dus daar ligt het niet aan. Ik wil echt gezonder leven.

Dankje :slightly_smiling_face:. Wil zelf nog 5 kg kwijt dan ben ik er ook wel klaar mee. Als je echt gezonder wilt gaan leven zou ik gewoon goed blijven eten (dus niet minder) en lekker veel bewegen.
Bijv. doordeweeks 3 normale maaltijden en fruit als tussendoortje ( en als ik echt honger heb pak ik zo nog boterham met pindakaas extra of handje noten) en dan in het weekend gewoon eten waar je zinin hebt zonder bij na te denken of het gezond is (wel normale portie dus niet overdrijven). Zo doe ik het nu ook. Je verbied jezelf dan geen dingen en het is een eetpatroon wat je altijd vol kan blijven houden. succes!

Jezus hou eens op met het aanmaken van topics. Dit is je zoveelste topic over je “dikheid”. Bij het eerste topic nam ik het serieus maar nu begin je weer. Er zijn in je eerste topics al allemaal topics geplaatst over hoe je je zelfbeeld kan veranderen en hoe je op een gezonde manier kan afvallen. Bovendien is al heel vaak bevestigd dat je niet dik bent. Stop eens met zeuren en kijk eerst rond voordat je weer allemaal topics aanmaakt.

doe normaal. Ik heb maar één topic aangemaakt dat ik daar meezat. Ik vraag gewoon hoe ik het beste af kan vallen. Als je je irriteert aan mij moet je maar niet mijn topics lezen. Dus take it or leave it. Bye

dank je voor je advies. Jaa je moet jezelf niet uithongeren, maar gewoon normaal blijven eten.

ik doe normaal. en bovendien, er is een workout topic. daar kun je al je vragen hierover kwijt, hier zijn geen aparte topics voor nodig, ik vind het gewoon onzin dat je topics aanmaakt terwijl er al topics zijn waar je je vragen kan stellen. hetzelfde als met celebrities, ‘‘demi lovato look-alike’’. als je eerst even had gekeken had je gezien dat er een ‘‘op welke celeb lijk jij?’’ topic was. hetzelfde als dat je een topic aanmaakt over je onzekerheid terwijl er een ‘‘meer zelfvertrouwen!’’ topic is en nog zo’n ander topic. hetzelfde als nu, jevraagt hoe je het beste af kan vallen terwijl er in je eerste topic al allemaal linkjes zijn gegeven naar het ‘‘gezond afvallen’’ topic. en als je eerst even bij food&sport had gekeken had je gezien dat er dus ook een workout topic is voor al je vragen over je lichaam pushen en afvallen doormiddel van oefeningen. en ik mag op alle topics reageren en er naar kijken, dit is een openbaar forum en al meer dan 100 meisjes hebben jouw topics gelezen, het is niet zo dat alleen ‘‘aardige’’ of ‘‘normale’’ mensen op kunnen reageren en ze kunnen lezen, je post iets op internet en dan kun je dat nou eenmaal verwachtenn