Hoeveel betalen jullie voor de sportschool?

Hoi meiden!

Ik vroeg me af

Hoeveel jullie betalen voor je sportschool abonnement?

en[b]

Hoeveel zouden jullie max. willen/kunnen betalen voor onbeperkt fitnessen?[/b]

(Het zit namelijk zo, ik ben net verhuisd en er zitten hier alleen maar vrij prijzige particuliere sportscholen in de buurt :frowning_face: Geen ‘budget’ sportscholen zoals Basic-fit waar ik bij zat of Fit for Free. Dus ik probeer te besluiten of ik wel of niet zo’n duur abbo zal afsluiten.)

Ik zit dus bij zo’n prijzige en particuliere sportschool. Ik betaalde altijd €29,90 via een speciale regeling, alleen die is al opgehoogd naar €32,90. Als ik die regeling niet zou hebben, zou ik geloof ik uitkomen op €42,90 per maand.

Ik ben er destijds met een vriendin bij gekomen, maar daar heb ik geen contact meer mee en ik heb het sporten enorm verwaterd. Ik ben ze dus al heel lang aan het sponsoren. Ik wil wel weer heen, maar moet me er echt weer even toe zetten. :’)

Wat ik nu betaal is ook mijn absolute max, want ik vind deze prijs al veel te duur eigenlijk haha. De sportschool zelf bevalt gewoon goed en is heel mooi.

Ik zit ook bij een vrij dure sportschool (tenminste, dat hoor ik altijd). Ik heb een jaarabonnement, en dat is goedkoper dan een halfjaar of maandabonnement. Voor onbeperkt sporten is dit € 38,75 per maand. Omdat ik momenteel nog studeer krijg ik studentenkorting en daarom betaal ik nu iets van 32 euro per maand. Alsnog best veel volgens mij, maar ik ben verder wel tevreden.

edit Mijn max is echt wel rond die 40 euro, meer dan dat ga ik echt niet betalen.

Ik sport in de sportschool bij de universiteit en kan daar sporten voor 94 euro per jaar, maar dat is dus wel erg goedkoop!

Ik zit bij een dure sportschool ik betaal 49 euro per maand. Ik sport dan ook minimaal 4 keer in de week.

Ik sport bij zo’n particuliere prijzige sportschool. Ik betaal normaal gesproken 25€ per maand omdat ik me samen met m’n vriend heb aangemeld in januari. Ik sportte er al eerder met een studenten sportkaart, maar nu ik ben afgestudeerd is die niet meer geldig.

Nu betaal ik 65€ per maand omdat ik 1x per week met een personal trainer sport. Vind ik zelf echt reuze meevallen, hij kijkt naar voeding, energiebehoefte en naar mijn cijfers (vetpercentages, omvang, gewicht). Ik vind een particuliere sportschool over het algemeen fijner omdat daar persoonlijker met mensen wordt omgegaan. Bij een keten is het vaak zo massaal en moet je voor alles extra betalen.

Ik betaal 20 euro, voor onbeperkt & 24/7 sporten.

Dit is wel een wat kleinere sportschool(en ze hebben meerdere, grotere vestigingen), zonder groepslessen, douches, kleedkamers ect, maar dat is voor mij prima.

Niks, lang leve sporten op het werk. Hiervoor zat ik bij een vechtsportschool en betaalde daar €50 per maand voor, onbeperkt fitness en lessen. Ik sportte er ook wel minimaal 3x per week dus dan betaal je uiteindelijk zo’n €4 per les. Het is gewoon even hoeveel je wil gaan sporten en of je dit bedrag ervoor over hebt.

Ik betaal 19,95 per maand voor onbeperkt sporten. Hier ben ik een jaar aan verbonden.

Maximaal zou ik 25 euro per maand betalen(heb namelijk geen baantje of iets dergelijks).

Precies dit

Ik sport voor 5 euro per week, dus ongeveer 20 per maand. Hier zitten groepslessen, begeleiding voor sportschema’s, douches, kluisjes, kleedkamers bij in. Ik heb een jaarabonnement.
Ik denk niet dat ik meer dan 25 zou willen betalen.

€102,- per jaar voor alles onbeperkt. Meer zou ik ook eigenlijk niet willen betalen, nu ik dit heb.

125 euro per jaar voor onbeperkt sporten & groepslessen. Ik sport bij een studentensportcentrum dus vandaar dat het vrij goedkoop is.

17,99

17,99 per maand voor een jaarabbo onbeperkt sporten. maar het is inmiddels verhoogd naar 19.99 per maand. Dus wanneer mijn huidige abbo afloopt ga ik dat wss betalen.

Ik wil eigenlijk niet meer dan 20 euro per maand betalen maar denk dat als alles duurder wordt ik niet hoger ga dan 25 euro per maand.

Ik betaal nu zelf niks omdat ik sinds kort ook op mijn sportschool werk. Hiervoor betaalde ik 35 per maand, best prijzig maar hier zit dus onbeperkt fitnessen, meedoen aan de groepslessen, sauna, zonnebank, banen zwemmen en meedoen met de groepslessen in het zwembad bij inbegrepen.

Als het alleen maar onbeperkt fitnessen zou zijn zou ik niet meer dan 20 euro per maand betalen.

Ik betaal 35 per maand voor onbeperkt sporten.

18 euro per maand voor onbeperkt sporten (geen groepslessen).

Ik betaal ook iets van 30-40 euro per maand (onbeperkt, studentenabonnement).

Daarvoor kan ik mee doen aan groepslessen (waar wel een trainer voor de groep staat en je dus ook helpt de oefeningen goed uit te voeren), gewicht/vetpercentage ect. kan laten meten door een trainer en een sportschema op maat laten maken (en samen doorloopt met m’n trainer de eerste keer en om de paar weken samen kijkt hoe t gaat).

Iets wat ik ook gewoon nodig heb, anders ga ik nooit of weet ik niet wat ik moet doen. Nu heb ik gewoon een trainer die mij daarbij helpt. =)