Hoevaak voor je autotheorie examen?

Ik ben nu al aan het leren voor me theorie haha, ik heb nog maar 8 rijlessen gehad ofzo, maar in 1x slagen zal ik! (Anders moet ik het nieuwe examen zelfbetalen, :grimacing:)

O balen.
Wanneer is je 5e keer?

Nou ik denk ook eigenlijk dat ik het niet haal woensdag. ik blijf maar rond de 10 vragen zitten bij wet en regelkenning.
Nu maar Stampen Stampen en nog is Stampen

Ben zelf nog geen 18.
Maar me broers hebben theorie allebei 1 x, en praktijk de één 1 x de andere 6 x ;p

29 lessen is niet veel.

Wat voor theorieboek hebben jullie? Want ik weet echt niet welke ik moet halen.

Theorie zie ik niet tegenop, praktijk wel(moet ook nog een rijtest doen, vanwege medicijnen).

Gaat dat niet via je rijschool? Ik heb bij hun de allernieuwste edititie gekocht

Van de ANWB
-examentraining (cd-rom)
-Theorieboek
-Oefenvragen

Ik ga even een uurtje autorijden.
Tot straks misschien

Nee, mijn instructeur zal me vast een boekje kunnen aanraden, maar ik heb geen zin om het te vragen want dan wordt ie weer boos dat ik er nog niet mee begonnen ben.
Maar goed, een vriendin van me had het ook over het ANWB boekje, alleen op internet stond dat het niet zo’n goed boekje was enz. Dus iemand anders een ander boekje?

In die van de ANWB leer ik super veel.
De cd-rom is ook echt een aanrader want daar kan je van alles oefenen.

Ik zou gewoon even zelf in de winkel gaan kijken want iedereen leert tenslotte anders.
En ik durf ook niet te zeggen of er ergens in een winkel een ander boek verkocht word.

internet cursus van de anwb had ik en heb je 30 filmpjes vet handig en oefen examens en gewone examens.
+ had een cd-rom

ik moet woensdag voor de 3de keer…

Mijn rijinstructeur zei dat ANWB echt niet goed was en dat ik van Verjo iets moest doen ofzo? Maar ik had gewoon een oefencdrom gekocht, volgens mij iets van TrafficTrainer. Dat vond ik wel chill, had helemaal geen boekje oid.

Ik heb nu 11 rijlessen gehad en ben een beetje aan het leren voor de theorie. Denk dat ik voor de theorietoets ga over een paar weken.

Moeten jullie er dan niet eerst door zijn voor theorie voordat je met de auto mag leren rijden? :face_with_raised_eyebrow: hier in belgië is dat toch zo…

in Nederland niet, je moet alleen je theorie hebben voordat je gaat afrijden.

Theorie was nog best moeilijk vond ik!
Wel in 1 x gehaald :slightly_smiling_face:

Aah, dus in nederland mag je de baan al op, zonder dat je eigenlijk iets kent van de verkeersregels? :relieved:

Ja eigenlijk wel.
Bij ons is de theorie maar een jaar geldig. Als je je rijbewijs nog niet heb moet je theorie weer opnieuw doen.

Haha, ja inderdaad. Dat vond ik in het begin ook best vreemd, want ik had voor de 1e keer rijles, maar had echt 0 verstand van de verkeersregels. Ja ik wist dat rechts voorrang had, maar verder… :stuck_out_tongue:
Gelukkig heb je wel een heel oplettende rij-instructeur naast je zitten, en het zal over het algemeen wel goed gaan, anders hadden ze het allang wel aangepast.

Haha, ja, ik vind dit wel heel raar. Maar het systeem zal wel goed werken, zoals je al zei. :relieved: