Hoevaak spreek jij met je vrienden af in de vakantie?

Hoevaak per week spreek jij met je vrienden af in de vakantie? En wat doe je in de tijd dat je niet met ze afspreekt? Dat vraag ik me echt al een tijdje af haha, ik spreek nu ongeveer 3 of 4 keer per week omdat twee van mijn beste vriendinnen op vakantie zijn.
Maargoed, ik vraag me dus eigenlijk af hoe jullie je vakantie vullen :d X

Niet.

Hangt er vanaf wie er thuis zijn. Op dit moment zijn niet zoveel boeiende mensen thuis, dus eigenlijk vul ik mn dagen met tot 1 uur slapen, een beetje op de computer en werken. En meestal na het werk nog met collega’s wat drinken.

normaal bijna elke dag haha, maar nu is bijna iedereen op vakantie…
met lekker weer gaan we meestal varen/naar het strandje in de buurt, anders gaan we winkelen of gewoon bijkletsen thuis of 's avonds uit of een filmavondje houden etc!

Ik vul me vakantie met werken, slapen en afspreken. En films kijken, heb er echt al zo veel gekeken afgelopen weekend met dat slechte weer.

Gemiddeld een keer in de week.

ik zie mijn échte vrienden eigenlijk niet in de vakantie, alleen op mijn verjaardag omdat ik in de vakantie jarig ben…

voor de rest ben ik bij mn vriend (en zijn vrienden) en werk ik.

Nauwelijks.

Ook 3/4 keer per week, de rest vd tijd zit op op de pc, luister ik muziek, lezen, tvkijken, eten :’) , slapen… (:

Als ik tijd heb.
Meestal zijn hun al buiten als ik vraag of ze wt te doen hebben :")
Maar sowieso 1x in de week.

niet vaak

Niet vaak want nu is iedereen op vakantie… 2 keer per week ongeveer?

Vrij weinig eigenlijk. Ik mis ze wel maar ik kan het niet opbrengen steeds initiatied te nemen, aangezien zij niks van zich laten horen tot ik het doe .

ik heb eigenlijk geen zomervakantie
maar toevallig zie ik vanavond 2 vriendinnen en ga ik zaterdag stappen en zondag winkelen…

daarna zal het wel weer een paar weken stil zijn…

Normaal niet zo vaak, maar deze vakantie steeds meer!

ik werk, smorgens tot ergens in de middag (dat is elke keer verschillend, meestal tot half 3). dan spreken we smiddags soms nog af en elke avond sowieso :grinning:

ze zijn op vakantie als ik thuis ben en ik ga weg als zij weer komen,
dus ik vul het met girlscene en slapen,

hmm, ik spreek nooit zo veel af in de vakantie…
al ben ik nu wel elke dag met vrienden sinds ik thuis ben van vakantie (zondag) maar dat gebeurt echt niet vaak haha!

Niet, ik zie ze gewoon elke dag in park (hangplek).

Oh en ik vul mijn vakantie met werk, slapen en over het algemeen feestjes of gewoon wat leuks doen met vrienden.