Hoevaak per week ga jij shoppen?

Zoals de titel luidt: Hoevaak per week ga jij shoppen?

Ik zelf max. 3x per week,maar dan koop ik meestal kleine dingen. En anders shop ik maar 1x in de week en koop ik stapels kleren en schoenen :stuck_out_tongue:

Hoe zit het met jou?
Oh en als er al een topic hierover is,laat het me weten. Ik zocht bij de zoekmachine,maar kon niks vinden. Oh en als die topic er is,wil je dan de link hier plaatsen?

ook maximaal 3x per week. (:
meestal 1x in de 1á 2 weken.

niet echt shoppen, maar kijken of er nieuwe spulletjes zijn. dan meestal ook 3x per week…

Verschilt, hangt er vanaf of ik iets nodig heb/iets nieuws wil.
Ik ben ook weleens een hele week niet in de stad geweest om te winkelen.

Af en toe als ik iets nodig heb loop ik even door de stad, ik zit namelijk op 5 minuten loopafstand van het centrum van Rotterdam op school. xD
En soms in een tussenblok gewoon even winkels kijken enz.
Maar echt winkelen doe ik niet zo vaak.

dat ik echt een dagje uittrek om te gaan winkelen en veel te kopen niet zo vaak maar ben meestal wel 2x per week in de stad en dan kijk ik gewoon een beetje rond en koop ik wat ik nodig heb of waar ik dan toevallig tegen aanloop

ongeveer 1 keer per week ben ik wel in de stad …
maar ik koop niet altijd wat.

Meestal 1 keer in de maand echt goed zeg maar, dus dat wil zeggen, naar een stad die minstens 1 tot 2 uur reizenis met de trein
En dan nog 1 keer in de maand naar zoiets als Roermond ofzo, maar dan koop ik ook een stuk minder :stuck_out_tongue:

ongeveer 2 x per maand normaal, op vakanties na, dan ga ik wat vaker

1 á 2 x per maand , niet elke week dus…

Mijn school staat midden in het centrum van Enschede dus meerdere keren per week haha. Maar dan zijn het meestal kleine dingen dus af en toe een broek, schoenen, shirtjes…

1 x per week gemiddeld.

Hoe vaak per week?? .3 keer? ik kom echt niet elke week in de stad (niet overdag dan)

Ik ging eerst altijd vast 1x per week echt shoppen.
Nu ik moet sparen is het een stuk minder geworden en koop ik vaker kleine dingen, zoals sieraden.
In oktober ga ik lekker alles spenderen in Londen (a)

ehhm niet het ekte-ekte shoppen maar een beetje rondneuzelen doe ik zo’n 2 keer per week

1x per maand echt goed ja(:
en om de 2 weken gewoon 'leuk’shoppen haha

1x in de 2 maanden ongeveer. maar de eerste beetje fatsoenlijke stad is 1 uur fietsen :stuck_out_tongue:

Volgens mijn moeder te veel;)
Nja in de vakanties, zoals nu, shop ik veel meer dan normaal omdat ik me best wel verveel.
Ik weet eigenlijk niet, 1 keer in de 2 weken ofzo?

2 á 3 keer per maand.

1x in de maand kom ik in Roermond, niet om te shoppen maar voor verjaardagscadeautjes en schoolspullen enzo. En iedere vakantie ga ik een keer naar een grote stad, eens in de 2 à 3 maanden dus:P. Want ik kan alleen op koopzondagen of in de vakantie.