Hoevaak lezen jullie beautyblogs?

Hoi allemaal,

Ongeveer 3 keer per dag kijk ik op beautyblogs.

(disfordazzle, beautygloss, misslipgloss, lenette, veracamilla, teskuh…)

Maar nu vroeg ik me af of dat niet een beetje overdreven veel zou zijn?!

Hoe vaak kijken jullie op beautyblogs? En hoe oud ben je?

xxx

ik vind teske zo verschrikkelijk… vaak zie ik haar filmpje staan bij aanbevolen video’s( idk why want ik klik nooit op haar kanaal ) maar als ik haar hoofd zie word ik al misselijk. zo gemaakt en nep wijf, gatsie.

waarom zou dat teveel zijn?

1 keer in de week aangezien ik maar een blog volg en dat is zoella :’)

En als antwoord: Ik kijk wanneer er een nieuwe post is, dus dat verschilt. Ik ben 17 en doe mbo niveau 4, wat dat er mee te maken heeft weet ik niet maar oke :slightly_smiling_face: Oja heb het over fashion blogs geen beauty blogs

Niet elke dag, zo nu en dan.

Nooit ;p.

Ik kijk nooit op dat soort blogs.

Heel soms, als ik iets wil weten ofzo. :stuck_out_tongue:

Ik kijk elke dag, meestal zo’n 2 keer aangezien de meeste bloggers 2 posts per dag doen.

Ik kijk eigenlijk nooit op dat soort blogs. Alleen als ik bij google iets zoek over bijvoorbeeld een bepaalde shampoo of BB cream, dan kom ik soms vanzelf op beautyblogs terecht.

Oh, en ik ben 17 en doe gymnasium.

Eigenlijk alleen als ik me verveel. Wat nu tijdens de vakantie al gauw 3x op een dag is. Ik heb gewoon een random berg bloggers toegevoegd op bloglovin’ en alles wat interessant klinkt, lees ik.

Ik ben 18 jaar en ik doe HBO. Om eerlijk te zijn zie ik niet in wat dit ermee te maken heeft. Huiswerk klinkt eerder als een smoesje wat jezelf vertelt als je niet de dingen heb gedaan wat je wilde doen. Ik heb namelijk op verschillende scholen gezeten en ik heb nog nooit zoveel huiswerk gehad dat ik na 5 uur er nog niet mee klaar ben…

Ik volg ze op bloglovin dus kijk ik een paar keer per dag of er nieuwe artikelen zijn.

5/6 x p.dag

Snap niet wat het niveau hiermee te maken heeft?..
Maar goed, ik kijk er nooit op.

Ik check bloglovin’ in de ochtend als ik wakker word en in de middag nog wel tussendoor, verschilt wel eens. Als ik me verveel kijk ik vaker. Ik snap niet wat niveau hiermee te maken heeft, alsof mensen met een lager niveau vaker blogs checken dan mensen met een hoger niveau? Slaat nergens op…

Teske fake? Die hoor ik nou nooit. Vaak zeggen mensen dat Cynthia of Serena nep zijn (waar ik het overigens niet mee eens ben) maar Teske? Ik vind haar echt gewoon een tof en lief meisje!

ben 14 , doe Mavo/Havo en heb best veel huiswerk. als de school weer begint (26 Aug) zit ik in de 3e. ik kijk ook veel Engelse! zoek op youtube : BubzBeauty! ze is Chinees maar kan engels omdat ze een Ierse achtergrond heeft!

veel plezier xx

ik ben 14 jaar, en ik kijk elke dag meer dan 20 blogs en medere keren per dag ik zit op tl havo, maar ik denk dat het komt omdat ik zelf ook een blog heb ;d

www.angelaah23.blogspot.nl

^ hoi reclame is niet toegestaan doei