Hoevaak eet jij friet?

Hoevaak eten jullie friet/patat? Ik zelf eens in de week maar een vriendin van me hooguit een paar keer per jaar. Nu was ik benieuwd naar hoevaak iedereen hier nou friet eet :slightly_smiling_face:

Bijna nooit! En meestal als het ik het eet komt dat omdat ik uiteten ga en het bij bijv. een biefstuk zit, of het is ovenpatat. In de zomervakantie, de 2 weken dat ik in Spanje ben eet ik het wat meer. Denk iets van 15x per jaar maar!

Ook hooguit een paar keer per jaar. Ik blijf altijd verbaasd dat vriendinnen van mij het elke week eten en dan ook gewoon thuis.
Mijn ouders eten nooit friet. :’)

1 keer per week. Zaterdag is frietdag bij ons! :stuck_out_tongue:

1 a 2 x per maand.
maar ik wil dat weer gaan minderen.

ik houd er niet eens zoveel van.

Zo min mogelijk haha, echt lekker vind ik t niet!
Alleen idd af en toe met uiteten/op vakantie

Haha ik dacht dat wel meer mensen vaker friet zouden eten! Ik eet er wel altijd wat salade bij, dan proef je alles beter

1 keer per maand. Meer als ik op vakantie ben. Vroeger aten we het elke week, maar toen ging m’n moeder op dieet, haha. Ik mis het niet echt…

Bijna nooit! denk hooguit 10 keer per jaar.

1 keer per week meestal vrijdag.

1 keer per jaar: op m’n broertjes verjaardag haha. Verder echt nooit, ik kan me niet eens herinneren de laatste keer dat we op een normale dag thuis friet aten.

1 x per maand?

Wij eten het elke zaterdag!

1x per 2 weken

huh?

1/2 keer in de maand?

1x per week

1x per maand ong. Vandaag was weer eens ‘ik heb geen zin om te koken, dan maar patat’ dag

Wij ook, niet zo goed eigenlijk… xd
Wel heeeel lekker :slightly_smiling_face: