Hoevaak draag jij het zelfde?

Hoevaak doen jullie andere kleren aan in de week? Ik doe twee of drie dagen de zelfde broek aan maar dan niet achter elkaar, daarna doe ik het in de was. Dan zitten er twee weken of 1,5 tussen dat ik hem uit de kast haal en weer aan trek. In blousjes en truitjes en jasjes ben ik wel anders. als ik twee dagen een truitje heb aangehad doe ik die denk drie of vier weken later weer aan. Sommige jasjes zijn ggewoon favoriet en die draag ik dan elke week wel een keer. Hoe verschillend zijn jullie met de kleren? Ik zie soms echt mensen die elke dag wat anders aan hebben… wat vinden jullie daar van? En hoeveel jaar doe je met de kleding?

Broek: 2 dagen aan dan in de was.
Truitjes/shirts/hemdjes enz: 1 dag aan dan in de was.

Ik doe gemiddeld een jaar met kleding, omdat ik ze dan gewoon niet meer leuk vind.

Broek: 2 of 3 dagen en gooi ik 'm in de was.
Shirt/trui/hempjes: meestal 1 dag, soms nog een dagje extra als het nog fris ruikt. Daarna in de was.
Jasjes/colberts: die was ik een keer in de zoveel tijd voor de frisheid. Anders slijten ze ook te snel en je draagt toch altijd iets eronder.

Ik draag mijn kleding en daarna doe ik het in de was. Ik laat het niet liggen of hang het niet opnieuw in mijn kast, want dat gaat het muf ruiken van de deo en parfum die er al in zit. Dus dragen en dan in de was.

Ik heb wel kleding die ik zo fijn vind, dat ik het elke week wel een keer draag. Het verschilt een beetje hoe lang ik met mijn kleding. Ben er wel zuinig op en mijn moeder wast altijd heel netjes.

Tsja, ik doe het in de was als het niet meer firs ruikt oid. Shirtjes meestal 2 dagen en broeken 3/4 dagen. Ik heb niet zo heel veel kleding, dus ik draag vrij vaak hetzelfde. Ik doe zo lang met mijn kleding totdat het versleten / niet meer goed is, of als ik het niet meer leuk vind.

Broeken kan ik als het ware de hele week dragen maar ja meestal draag ik elke dag een andere broek of twee dagen achter elkaar en dan de volgende week doe ik weer hetzelfde. Shirtjes 1 dag.

Ik doe meestal elke dag een ander shirt/trui aan en broeken doe ik 2 dagen aan. Ik doe kleding weg als ik het niet meer leuk vind of als het versleten is.

Broeken kan ik zo een hele week achter elkaar aan doen, maar daarna gaat hij ook echt de was in, shirtjes draag ik meestal een dag en daarna komt hij over een stoel te hangen en dan trek ik hem na een paar dagen weer aan. Soms leg ik hem aan het eind van de week weer terug in de kast, als hij nog gewoon schoon is en fris ruikt, en anders gaat hij de was in.
Jasjes was ik bijna nooit uit, tenzij ze vies zijn, maar de meeste jasjes die ik heb kostten toch wel een smak met geld voor mijn tienerportemonnee, dus dan vind ik het zonde om die in de wasmachine te laten slijten, dus die was ik misschien een keer in de maand uit gewoon voor de frisheid, en zoals Estranged al zei; je draagt er toch altijd wat onder.

Kleren gaan bij mij weg als ik ze niet meer leuk vind of als ze versleten zijn.

Ik probeer in principe dus wel elke dag wat anders te dragen door het elke dag anders te combineren, maar echt elk kledingstuk anders verspreid over twee dagen doe ik niet.

Ik heb meestal 2 dagen dezelfde kleding aan en dan gaat het in de was.
En ik doe net zo lang met mn kleding totdat het niet meer past of dat het kapot is.

Draag elke dag wat anders, ik vind kledij erg belangrijk en hou van afwisseling

Broeken draag is soms wel twee weken achter elkaar of zo? Ik draag eigenlijk alleen spijkerbroeken en die moet je niet te vaak wassen.
Topjes draag ik twee dagen achter elkaar en gooi ik dan in de was.

Als ik bijvoorbeeld een topje een dag zou dragen om vervolgens de volgende dag weer een ander topje te dragen, dan zou ik na een tijdje echt niet meer weten hoe vaak ik iets al aan heb gehad. Ik vraag me nu al regelmatig af of ik iets nog maar een dag heb gedragen of dat het al weer in de was moet.

Meestal heb ik een outfit 2 dagen aan. Spijkerbroeken was ik minder vaak, en hemdjes of shirtjes soms vaker (als het bijvoorbeeld warm is, trek ik elke dag een schoon bovenstukje aan)

Vesten of colbertjes was ik ook minder vaak.

Broeken draag ik niet langer dan 3 dagen en shirtjes niet vaker dan 1 dag

Broek niet langer dan 2 dagen, shirt/truitje niet langer dan 1 dag. Maar ligt ook aan wat voor, bijv. een goed colbertje hoeft bij mij niet na 1 x in de was omdat ik er toch een shirt onder heb, maar een shirt zweet ik echt in dus die moet welna 1 x in de was.

Meestal 2 dagen, heel soms 3.

Broeken kan ik zo een hele week dragen voordat ik ze in de was doe. (maar dan niet de hele week achter elkaar, gewoon soms 2 dagen) Misschien raar, maar ik heb gewoon een paar lievelingsbroeken die ik vaak aandoe, en vind het irritant als die dan in de was zitten. En vind t ook lullig als m’n moeder zo veel moet wassen.
Shirtjes/truitjes/vestjes enzo doe ik wel na 1 dag in de was. Aan de ene kant omdat ik de volgende dag weer wat anders aan wil, en aan de andere kant omdat ik het idee was frisser vind.

Hoelang doen jullie trouwens met bh’s en pyjama’s voordat je die in de was doet??

Broek meestal 2 of 3 dagen, maar niet achter elkaar.
Shirtjes en hemdjes 1 dag.
Blazers meerdere keren en dan was ik ze. Als ik ze een keer aantrek dan hang ik die daarna meestal buiten om te luchten. Vind het zonde als ze slijten van het wassen en je draagt er toch nog iets onder.

Shirtjes meestal 2 dagen, behalve als het na 1 dag al niet meer fris ruikt (bijvoorbeeld omdat ik haast had op de fiets, haha). De meeste broeken 2 of 3 dagen, sommige spijkerbroeken kunnen wel 4 dagen, maar ik heb ook broeken die je na 2 dagen echt in de was moet doen omdat ze dan helemaal uitgelubberd zijn van het dragen.
Jasjes hang ik uit als ik ze gedragen heb en als ik een jasje 3 keer 2 dagen aan heb gehad ofzo gooi ik ze een keer in de was, eigenlijk ook gewoon als ze niet meer fris ruiken.

Ik doe best wel lang met kleding, hoewel mijn meeste spijkerbroeken na 1 a 2 jaar toch wel kapot zijn, doordat ik veel fiets slijten ze enorm bij het kruis. Ik heb ook niet zulke dure spijkerbroeken.
Ik heb niet zo veel geld voor kleding (over), dus ik draag kleding gewoon tot het kapot is. Als ik het minder leuk ga vinden heb ik het wel minder vaak aan, maar ik laat het wel gewoon in mijn kast liggen voor als ik het nodig heb.

broeken 2 of 3 dagen en shirtjes meestal 2 ofzo
maar ik draag de kleding gewoon tot ik het niet meer leuk vind of pas, ga er niet helemaal op letten van oh deze had ik vorige week ook al aan, dat kan ik niet weer aan doen hoor

Bh’s doe ik 2 dagen aan en dan in de was, pyjama 3/4 dagen.