Hoesten.

Hee…
Ik heb al heel lang, een jaar ofz, dat k heel erg moet hoesten, en soms hoest k me dan helemaal schor.
Alle docenten van school zeggen dat k naar de dokter moet, maar ik zou geen idee hebben wat k heb,. dalijk heb k niks en ben k voor niks naar de dokter geweest, en ik haat het om naar de dokter te gaan,
Weet hier iemand wat het is en wat k er tegen kan doen?
X

Ga gewoon en leg je probleem uit, zo moeilijk is het niet.

Ik heb t net gevraagd en mn vader vind het niet nodig, wat nou :frowning_face:

? ga je zelf??

Ik zou voor de zekerheid even langs de dokter gaan. Kan geen kwaad, lijkt me?
Succes!

Beter 10 keer teveel naar de dokter dan 1 keer te weinig!

Je hebt echt je ouders niet nodig om naar de dokter te gaan hoor, je kan prima zelf

wow je hoest al een jaar lang en je bent nog niet na de dokter geweest?
:’’’’)

Ik heb het zelfde maar ik had er ook nog heel erg keelpijn bij (een jaar lang), ik haat het ook om naar de dokter te gaan maar uiteindelijk ben ik toch gegaan. hij zei dat er niks met mijn keel was maar dat ik de veel hoest. dus heb ik een soort van hoest verbot gekregen XD. nu als ik moet hoesten moet ik wat gaan drinken of een dropje nemen. alleen als het niet anders kan is het niet erg. veel succes

oja, en ik had ook nog een soort drankje ik weet niet precies wat het is gekregen. want ik hoeste ook veel snachts. en dat is voor dat je snachts minder last van je keel hebt.

en ik zou trouwens maar wel naar de dokter gaan, waarschijnlijk is het hetzelfde als wat ik heb, maar gewoon voor de zekerheid (:

Zou t ook mogelijk zijn dat t Bronchitis is…?

Dubbel

Als je niet gaat weet je niks.
Ik kan vanaf hier ook niet zeggen dat je niets mankeert.
Dus je aandacht is nu geweest, naar de dokter

Kan best chronische bronchitis zijn ja. Ga gewoon even langs de dokter, zo moeilijk is 't niet.

Okay, ik heb nu een mailtje naar mn ma gestuurd met de vraag of ze een afspraak wil maken xd.
K stuur zo t antwoor wel door

kan je zelf geen afspraak maken? je mankeert toch niets?

Nee, maar bij mj mag je zelf geen afspraak onder de 18 jaar maken…

Oh vreemd! Je zou maar iets heel genants hebben waarvan je niet wilt dat je ouders het weten…

En hoelang duurde het?

Klinkt niet goed! Ik zou even naar de dokter gaan als ik jou was!
mijn tante die had ook last van verkouden en hoesten en wou maar niet over gaan ook niet met pillen en toen kwamen ze erachter dat ze longkanker had.
zal vast bij jou wel niet zijn, maar voor de zekerheid zou ik toch even langs de dokter gaan!