Dag meiden,
Al sinds februari kamp ik met hoestbuien. Ik zal ze buien is omschrijven: ik klink als een zeehond. Al enkele keren ben ik naar de huisarts geweest, die stuurde mij terug dat het een luchtweginfectie is, veroorzaakt door een virus. Wat dus betekend dat een kuurtje haast geen nut heeft omdat deze alleen bacteriële infecties tegengaat en geen virus infectie. Ik moest het maar uitzieken.
Inmiddels zitten we bijna in november en is het hoesten nauwelijks weggegaan. Het werd wel minder, maar echt weg, nee. Weer ben ik terug naar de huisarts gegaan, een waarnemer… Die vond het misschien verstandig om mij eens te laten prikken op allergieën en in een moeilijk woord ‘Leukodifferentiatie’ (afweersysteem). Dinsdag weet ik de uitslag.
Ik word zo moe van dat hoesten, mijn hele lichaam heeft er te onder lijden. 's Nachts heb ik een piepende ademhaling, soms wel eens benauwd en overdag heeft iedereen overlast van dat gehoest van me.
Herkent iemand misschien deze klachten? Of heeft iemand ervaring met dat lange gehoest en is daar iets uitgekomen? Heeft iemand nog advies wat ik kan doen?
Bedankt alvast voor het lezen