Hoesje rekenmachine

hee iedereen :]

jippie, school is weer begonnen -.-’

en nu heb ik vandaag m’n grafische rekenmachine binnen gekregen
maar die dingen zijn echt ongelooflijk duur! :0 daarom zou ik er graag een hoesje omheen willen
ik heb al op internet gezocht, maar ik zie het niet :[

iemand enig idee waar ik zoiets kan vinden?

alvast bedankt! :grinning:

Volgens mij bestaan die niet?
Maar zou opzich wel een goed idee zijn, ik laat dat ding echt té vaak vallen.

Mijne is ook echt al te vaak gevallen, maar hij leeft nog :slightly_smiling_face:

zijn er dan misschien hoesjes voor een ander apparaat dat dezelfde maat heeft ofzoiets?

Ik zou creatief zijn en een hoesje van leuke stof maken, maarja.
Misschien een tasje voor een camera dat hij daarin past?
Er zijn best leuke verkrijgbaar dacht ik :slightly_smiling_face:

Succes ermee

Die dingen gaan niet kapot hoor

Het kan aan mij liggen, maar dat schuifding is toch de “hoes”?

ik heb al 3jaar een casio rekenmachine hij is hondert keer gevallen ik heb er tientallen keer mee gegeooid en hij doet het super.

ze ggaan volgens mij niet kapot, ik laat ze duizend keer vallen.

Ik heb een eastpak tas, en daar voorin zitten zoumaarzeggen 2 van die insteekvakjes.
Doe hem daarin :3

Waarom gooi jij met rekenmachines?:blush:

Mijn broer heeft het in zo’n rechthoekige zachte etui gestopt, bij de HEMA gekocht vorig jaar.

ik doe mijn rekenmachine in een platte rechthoekige etui

ik heb em ook nodig dit jaar. (: en mobiels glippen ook altijd uit mijn handen maar ik moet er heel zuinig mee zijn want dat ding is zo onwijs duur!

Ik wou ook een hoesje want mijn rekenmachine was 95,- echt zoo duur maar oke ik vind er wel wat op haha

in een sok :’)

heeee,
ik zat een week geleden met hetzelfde probleem, maar hij bleek dus in mijn oude etui te passen. maar dan wel net.
probleem opgelost.

tip: zet je naam erop met een permanent marker, dan wil niemand hem jatten. niemand hoeft namelijk een rekenmachine met een naam van iemand anders erop en als die gejat is dat kun je zien wie hem heeft. xd

xx

casio rekenmachine is niet een grafische rekenmachine? die zijn van TI

Die casio ? dat ding is toch niet zo duur? En hij gaat echt niet kapot, heb 'm ook al 3 jaar, en gooi ermee, teken erop, whatever.