Hoerige foto ?

Ik wist niet of ik dit topic onder fotografie of lifestyle moest plaatsen.

Hooi,
Ik ben een onzeker meisje en ben altijd stil in de klas, ik hoor niet bij de populaire zegmaar. Ook ben ik erg verlegen.
Nu ging ik foto’s maken en ben ik best wel blij met een foto, alleen ik ben bang dat mensen dit een soort ‘hoer’-foto gaan vinden, dat vind ik best jammer omdat ik best trots ben op de foto, dat heb ik niet vaak.
Wat vinden jullie ?

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Hm ik vind hem wel leuk, maar het jurkje had wel iets langer gemogen

het jurkje is nogal kort, maar nee, ik vind het geen hoerige foto.

Vind hem niet echt hoerig eigenlijk. Maar dat hartje onderin vind ik stom (sorry)

nee, je doet niet hoerig ofzo, ookal is het jurkje een beetje kort.
het kan.

Ik vind het geen hoerige foto, hoewel het jurkje kort is…
maar als je zeker wilt weten dat er geen andere mensen zijn die hem hoerig vinden zou ik het onderste stukje van de foto afknippen, tot net iets boven je knieën ofzo, dat maakt het al een stuk minder bloot :slightly_smiling_face:

Het is niet hoerig. Maar ik zal 'm niet neer zetten want het is wel erg kort.

Ik vind het geen hoerige foto hoor! Maar je hebt wel rode ogen.

Ik vind het ook geen “hoer” foto, maar er zijn altijd mensen die zeiken over een foto. Ik heb zelf ook een foto met een jurkje van dezelfde lengte en ik had er het zwarte h&m 5 euro rokje onderaangedaan omdat ik hem zelf iets te kort vond en ik kreeg achter men rug om ook zulke opmerkingen.

Nja als je denkt dat dat hoerig is heb je mijn foto’s nog niet gezien.
Maar ff terug
Vind het niet hoerig

Dit is geen “Who’s the sluttiest?” competitie hoor…

Geen hoerige foto hoor x]

-ja het jurkje had idd wat langer gemogen, maar hij ging lubberen en ik wilde er toch graag mee op de foto (:
-en dat hartje haha doe ik eig altijd

hoerig is het zeker niet…maar je bent nog jong enzo ik vind het drm niet echt bij jestaan zegma…zekr nie als je het als hyves foto ofzo gaat zeggen ikwnie…

Ik vind hem niet té erg, maar als jij zegt dat je het ‘stille’ meisje van de klas bent zou ik 'm niet op m’n hyve zetten. Dan krijg je namelijk wel extremere reacties, omdat mensen het niet van je gewend zijn.

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Nee, zou ook een foto in de zomer ofzo kunnen zijn, dan loopt iedereen er zo bij. Je hoofd lijkt er alleen wel een beetje opgeplakt doordat je je nek niet ziet.

'T is niet zo hoerig maar ik zou een stuk van je benen eraf knippen zodat je minder bloot ziet ;]

Is niet hoerig hoor. Vind je jurkje ook niet kort, tis toch maar voor een foto.