Hoerig?

Hai iedereen. Ik heb het zwarte 5 euro rokje van de H&M, alleen ik kan hem niet meer zo goed combineren nu het kouder wordt, dus heb ik een zwarte panty gekocht.

Alleen mijn vraag dus: Is deze panty te doorschijnend? Of ziet het er hoerig uit? Vinden jullie dat het kan/mooi is? Want bij alle panty-winkels heb je alleen maar 20 den, de rest komt pas over een maand ofzo en dat vind ik te lang duren ^^.

En met wat voor schoenen zijn ze leuk; deze gympjes die ik aan heb, of zwarte ballerina’s? Ik denk dat het met hakken sowieso hoerig wordt…
De foto’s:

http://img163.imageshack.us/img163/7909/cimg2152u.jpg

http://img535.imageshack.us/img535/8227/cimg2151.jpg

Sorry voor de kwaliteit vd foto’s!

Ohja; let niet op wat ik erboven aan heb want ik had net getraind :’).

Oeps dubbel.

Ik vind het totaal niet hoerig hoor!
Kijk maar is in het Wat-hebje-aantopic, daar hebben heel veel meisjes panty’s aan met gewoon een rokje, kan makkelijk hoor!

nee totaal niet hoerig
heelveel meisjes dragen die pantys met een rokje ofzo ik zelf ook.

Oke dank jullie wel :’). Ik vind van die ‘zwartepantysdienétteveeldoorschijnen’ altijd heel fout en hoerig, dus ik vroeg me af of hij niet te veel doorscheen :’).

What the hell is hier hoerig aan? :’) Dit staat gewoon leuk! Bij de Hema kun je nu trouwens al wel panty’s met meer dan 20 dernier krijgen hoor (: Volgens mij hebben ze daar de dikkere panty’s wel standaard in het assortiment.

Hoe de !@#$%^& is dit hoerig?
Mensen dragen dagelijks rokjes met panty’s.

Helemaal niet hoerig, ook niet met hakken. Juist erg leuk.

Dat blauwe topje vind ik er dan wel weer heel lelijk bij.

als dat hoerig moest zijn :’)

WHPfangirl → Er staat toch ook bij, dat is het shirtje dat ik met trainen aanhad :’).

Maar bij de Hema hebben ze dat dus nog niet, ben ik net geweest!

Maar toch bedankt iedereen :slightly_smiling_face:

nou duidelijk, er mag hier nu wel een x een slotje op :slightly_smiling_face:

Nee nee nee niet hoerig het is leuk! en ballerina’s/gympjes kunnen allebei xxx

Hè bah wat hoerig!

x’D

Sorry, sarcasme.

Oeps sorry, daar had ik overheen gelezen.

zo heb ik hem ook altijd aan xD … totaal niet hoerig

idd totaal niet hoerig :’)