♥ HOERA! Osama is dood! Of toch niet..

VOOR DE MODS DIE MIJN VORIGE TOPIC SLOTEN: IK WEET DAT ER AL EEN TOPIC IS OVER ZIJN DOOD MAAR IN DAT TOPIC LIGT DE NADRUK ÉCHT OP DAT HIJ DOOD IS EN HET IS VERDER GEEN DISCUSSIETOPIC. DIT IS EEN DISCUSSIETOPIC OVER DE GELOOFWAARDIGHEID ERVAN. Sluit dit dus niet.

We worden allemaal met dit nieuws overspoeld vandaag door verschillende media. De Afghaanse terroristische leider die de ‘dader’ was van 9/11 is dood!

Je voelt waarschijnlijk al de sarcasme in mijn bericht, ik geloof er namelijk niets van. Ik geloof al lange tijd niet meer direct wat de media mij vertelt. Deed ik dat wel dan zouden namelijk alle Afrikanen arm zijn, alle Marokkanen probleemjongeren en alle moslims terroristen.
Ben ik de enige die wantrouwend tegenover Amerika is geworden gezien het verleden? Ik heb het niet eens over het verre verleden, je hoeft alleen maar terug te kijken naar 9/11, redelijk ‘recent’ dus. Als je kritisch ernaar hebt gekeken heb je namelijk kunnen zien dat er overal versprekingen erover plaatsvonden en dat niet alle puzzelstukjes op zijn plaats vielen.
Natuurlijk, dat was Bush, nu hebben we Obama, en Obama is FuCKiinG CoOwl, maar is het nog niemand opgevallen dat de ‘dood’ van Tim Osman, sorry, Ousama Bin Laden, wel op een héél merkwaardig moment heeft plaatsgevonden? Binnenkort zijn er namelijk weer verkiezingen en Obama heeft het zwaar te verduren gehad door Donald Trumps kritiek. Ook bleek Obama slecht te presteren op defensie. Angst dus om niet herkozen te worden. En wat gebeurd er ondertussen? Obama heeft de grote vis Bin Laden gevangen, dat moet natuurlijk wel kiezers in het laadje brengen.

Ach ja, eerlijk is eerlijk, mijn visie komt misschien overeen met de conspiracy theoriën die er bestaan, maar ach. Het feit dat je daarin gelooft wil niet gelijk zeggen dat je een paranoïde iemand bent die alles wantrouwt. Ervaringen uit het verleden hebben laten zien dat die conspiracy theorieën nog niet eens zo gek waren.

Maar goed, dit was mijn mening, verder is dit topic bedoeld om uitgebreid te discussiëren over Bin Laden’s ‘dood’. Gaat u gang :grin:

hm ergens ben ik het wel eens met je
ik denk ook dat de media niet echt te vertrouwens is, ze hebben zo veel macht, iedereen neemt alles gewoon over wat ze van de media horen/lezen

Ik heb er nooit in geloofd :slightly_smiling_face:

Ik twijfel ook een beetje of Osama bin laden echt daadwerkelijk dood is.
Mja, we’ll see.
Dit wou ik ook al in je vorige topic posten XD

er liepen er toch 10 personen rond met hetzelfde uiterlijk?
straks komt die kerel ineens weer tevoorschijn, lol.
i dont really believe in it

Ik weet niet meer precies wie het was, maar ooit zei iemand tegen mij dat -ie Osama’s dubbelganger op straat zag. Het was een gewone Marokkaanse man volgens mij. Dat kind schrok zich rot xD

Ik heb op 't nieuws gehoord dat vanmiddag, na DNA-onderzoek en weet ik veel wat allemaal, is “bewezen” dat het ècht Osama is. Tja, ik geloof het wel.

Ze hebben zoveel macht inderdaad + ze vertellen alleen wat ze te horen krijgen, en denk je nou echt dat ze altijd de waarheid overal van krijgen?

10 met hetzelfde uiterlijk? Lijkt me sterk…

Maar eerlijk is eerlijk is had achter Obama wel een heel ander iemand gezocht.

1. Waarom gooit Amerika Osama direct de zee in. Weg bewijs!
  2. Waarom is de foto van de gedoodde Osama kwaliteitloos en nep? Je zou denken dat een land zoals Amerika wel een foto kan nemen van 15 mp.
  3. Waarom is er pas na 10 jaar actie ondernomen? Een machtige land als Amerika kan iemand oppakken binnen een paar uur!
  4. Obama doet het slecht en binnenkort komen de verkiezingen weer. Hij heeft publiciteit nodig.
  5. WTF heeft de verlaagde benzinekosten te maken met Osama ?@?!
  6. Jeeees, wie noemt zijn kind Osama. Vind je het gek dat ie trauma’s opliep?

Ok, laatste vraag slaat nergens op maargoed. Ik verzin nog een paar andere vragen als mijn brains weer functioneren. Heb wat slaap…

de media nemen alles over wat ze te horen krijgen, maar er wordt zó veel achtergehouden
en men weet gewoon, dat wanneer ze iets aan de media vertellen, dat het door (bijna) iedereen gelooft wordt, dus wanneer ze iets achterhouden het waarschijnlijk niet opgemerkt wordt

ik geloof niks wat de media zegt de een roept iets en de rest kopieert gewoon.

Ik geloof er ook niet meer in. Alles is zo snel gegaan.

Ze hebben de foto toch niet openbaar gemaakt? Er ging wel een foto rond maar die was inderdaad nep. Amerika zelf had toch nog geen foto vrijgegeven?

ik snap niet waarom ze hier om zouden liegen.

ik denk dat hij echt dood is.

de media nemen alles over wat ze te horen krijgen, maar er wordt zó veel achtergehouden
en men weet gewoon, dat wanneer ze iets aan de media vertellen, dat het door (bijna) iedereen gelooft wordt, dus wanneer ze iets achterhouden het waarschijnlijk niet opgemerkt wordt

ik hou van jou .

De vraag is waarom niet? Ze hadden ook bewijsmateriaal voor Sadam Hussein en ik vind dat Osama Bin Laden toch wel wat belangrijker is, dus ik vind het maar raar dat er geen ‘echt’ bewijs is… Maar misschien komt dat later wel.