hoelang 'verkering' > ketting/armband met je naam

hoe lang gaan jullie met je vriend/vriendin als je hem/haar een ketting , armband , sleutelhanger ofzoiets met je naam erop geeft?
Ik heb namelijk bijna 2 maanden maar ik weet niet of ik hem dat al moet geven, vind het zo klef haha.

Ik vind dat sowieso te klef, maar dat kan aan mij liggen.

Ik had geloof ik 3 of 4 maanden met mn vriend toen we zo’n kettinkje hadden.

halfjaar, zoiezo.

Ik heb anderhalf jaar met mijn vriend, wel een ketting van hem gekregen met een hartje en een diamantje maar niet iets met onze namen. Eigenlijk wel een leuk idee ga ik binnenkort maar eens laten maken als verrassing! :slightly_smiling_face:

ik vind echt dat je minimaal een half jaar moet hebben voor zoiets

Ik vind het nergens voor nodig om 2 maanden verkering te vieren maarja.

Met mijn ex had ik nog geen 2 weken met hem toen ik een ketting kreeg. Vond het een beetje raar, een week later was het uit. :’)

ik had ook een hartje met diamantje , en dan wel mijn naam erin.
alleen die is kapot + kwijt :blush:

Tja ik vind dat sowieso niks dus ik zou het niet weten.

Ik vind dat té klef
Net een geheugensteuntje, ik weet heus wel hoelang ik met mijn vriend heb, en andersom ook.

Ik vind het zo ordi.

Ligt eraan vind ik, ik vind zelf goud heel ordinair maar dat is mijn mening.
Ik & mijn vriend willen binnekort, als we 9 maanden samen zijn een ring met onze namen erin. :]

Dat vind ik wel heel mooi. Maar ringen staan ook voor eeuwigheid (omdat ze geen einde hebben zeg maar)

Hmm. Vind het een beetje overdreven al na 2 maanden, als je al zoiets doet moet je toch wel zeker een tijd met elkaar hebben denk ik. Je hoeft niet elk maandje of weekje te vieren vind ik trouwens…

na 2 maanden vind ik het wel beetje overdreven om dan een kettinkje ofzo te doen xD

ik heb toen we een jaar hadden een kettinkje gekregen, gewoon zonder naam xD en ik heb van hem op valentijn een ring gekregen met onze namen erin aan de binnenkant, en de datum dat we wat kregen. :stuck_out_tongue:

Uhm niet. Ik heb deze week 2.5 jaar en ik heb hem nog nooit zoiets gegeven en hij mij ook niet. Maar dat kan misschien komen omdat we er allebei gewoon totaal niet van houden!

haha allemaal verschillende meningen, ik denk dat ik gwn een kaartje geef of zo iets. :wink:

weetje wat ik me eigenlijk af vraag…
wat moet een jongen met zo’n ketting? ik denk niet dat jongens met zo’n ketting gaan lopen? naja sommige wel maar mijn vriendje niet denk ik…
maarja ik ga hem denk ik ook niks geven als we 2 maanden hebben