Hoelang tussen relatie en next boy?

Het is nu 15 dagen uit met mijn vriendje, waar ik ong een jaar mee hebt gehad. Hij heeft het uitgemaakt, maar afgelopen zaterdag wouden er al een paar jongens weer met mij zoenen. Hoelang moet ik wachten tot ik met een andere jongen zoen?
Wat vinden jullie?

Niks moet, alleen vind dat je nog wel even kan wachten. Maar als je er zelf geen problemen mee heb gewoon doen toch.

Ik heb de afgelopen 4 jaar 4 vriendjes gehad, elk jaar 1. Ik kan niet zo snel een ander…

ik vind het best wel slutty als je al weer aan een nieuwe relatie begint, of zoent met een jongen. Maarja dat is mijn mening he! niet lullig bedoelt ofzo.

Idd, het is slutty om meteen een andere jongen te gaan zoenen,

maar als je er zelf geen problemen mee hebt en totaal over die ander heen bent,
kun je wel beslissen ;d
kzou het zelf nooit doen.

Ik vind het wel normaal dat nadat het uit is met je vriend even helemaal los gaat en van je vrijheid geniet en dan kan je ook best met iemand zoenen. :slightly_smiling_face:

Relatie vind ik wat anders, als na 3 week alweer een ander hebt vind ik toch een beetje raar, maar dat verschilt per situatie.

Je moet het zelf wete, als jij je er goed bij voelt en echt niet aan hem denkt en dat gewoon wilt dan moet je het zelf weten toch?
Maar om echt opnieuw een relatie te beginnen vind ik persoonlijk na 2 maanden wel oké.

lekker doen, maar als je er nog niet klaar bent (hoe zeg je dat? ik bedoel als je je er nog slecht bij gaat voelen zeg maar) dan zal ik het niet doen.
en ik vind het helemaal niet slet, ik vind het pas slet als je na 2 dagen met een ander het bed in duikt (kut ex van mij;p)

Tot je je er goed bij voelt, sommige zijn er pas na maanden nog niet over hun vorige relatie heen. Bij sommige is het een paar weken.

Nah, ik vind het wel een beetje goedkoop, ik zou het denk ik niet eens zo snel kunnen.

Maar als het goed voelt voor jezelf? Wie houdt je tegen? :wink:

Het is wel snel na 2 weken, maarja je doet er zelf mee wat je wil natuurlijk :slightly_smiling_face:

Nee zowiezo nog geen vaste relatie.
Maar ik zou t dan meer doen om te genieten van me vrijheid=)
ik denk dat ik er nog eventjes mee wacht, tot de juiste persoon

Het is wel snel na 2 weken, ook omdat je een jaar hebt gehad… Maar je moet doen wat je zelf wilt en waar je je goed bij voelt. Mixxhien krijg je wel een reactie van je exvriendje (als hij nog niet over je heen is) Bij mij was namelijk dat mijn exvriendje het uitmaakte en 3/4 dagen later met een ander stond te zoenen, terwijl wij bijna 3 maanden zouden hebben gehad… En toen was ik wel boos op hem en heb hem ook laten weten hoe ik erover dacht…toen was ik wel boos ja:P. Maar bij ons was het pas 3/4dagen over dus dan is het wel anders, bij jullie zitten er al 2 weken tussen… Mijn enige tip plaats jezelf in je exvriendje, hoe zou jij je voelen als hij na 2 weken al met een ander zoent? En jij daar achter komt via via.
En als jij al over hem heen bent kan het ook wel.

Hoort dit topic niet in liefde&boys? Gewoon een vraag, hoor :wink:

Maar ik vind het te vroeg, eigenlijk…

Ik denk dt t best is dat je toch wel een tijdje wacht (ik weet een jongen en zn vorige vriendin maakte t uit en een week later had ie n ander, daarmee kreeg ie de reputatie van player maar dat is echt heeeel off topic, sorry daarvoor)
Ik vind t ook wel een beetje uit een soort van respect voor de andere

Ohja sorry, deze hoor idd eigenlijk bij Liefde&Boys.
Verkeerd geplaatst.

gewoon doen waar je zelf zin in hebt! (alleen er wel voor zorgen dat je er de dag erna geen spijt van hebt)

en ik zou het zelf niet slutty vinden eigenlijk want hij heeft het uitgemaakt, niet jij. (lekkere logica, i know, maar voor mij maakt dat verschil)

Verplaatst! let aub even op waar je het plaatst joh!

als het voor jou goed voelt lekker doen en genieten van je vrijheid.
als over je ex heen bent.

bij mij zit er vaak ongeveer een half jaar tussen voor er wat gebeurd tussen mij en een andere jongen… maargoed heb dan ook niet veel lange relaties gehad