Hoelang taakstraf voor stelen?

Serieus, zoveel

Aha :astonished: Maar had je die stickertjes er dan niet afgehaald ofzo :astonished:
Want anders gaat dat hekje toch helemaal niet piepen ? :grinning_face_with_smiling_eyes:
Is zoon taakstraf de stoepen vegen ofzo? Onkruid plukken?

hahah op een zaterdag zeker x] doordeweeks zijn die beveiligingspoortjes daar niet eens aan (bij de h&m in mijn stad tenminste)

vind ik niet zoveel als je zoiets doms doet

aii h&m verbod voor jaar zeker ook gekregen?

en 8 uur is weinig voor zoiets vind ik hoor

Alarm ging niet af. bewaker had ons gevolgd. gelukkig maar, alarm was echt genant geweest!
nee dan moet je gewoon in een winkel volgens mij ze gaan de h&m vragen of ik daar taakstraf uit mag voeren. maar dat wil ik niet.

pff als je nou naar een H&M in een andere stad gaat op een drukke dag; hoe wouden ze iemand pakken en zeggen: jij hebt een verbod ja :O!

Ja ik heb jaar verbod!
maar dat overleef ik wel.

ik heb geen idee. maar vriendin van me had verbod op de h&m voor een jaar gehad. bij haar in de stad igg kwam ze er niet meer in

Te weinig zelfs.

had ze ook wat gestolen?

ja das wel waar, maar stel je voor straks pakken ze je wel hè, dan word je beschuldigt van inbraak en dat is pas erg!

ehm nee? Het is niet normaal ofzo.

had ze geprobeerd erin te komen dan:O?

ja, maar ze ging paar maanden gewoon weer naar d H&M, totdat iemand van het personeel dr herkende en de beveiliging werd gebeld, toen moest ze naar buiten

In mijn omgeving wel. En nee ik woon niet in een of ander gangsterbuurtje en nee ik zeg ook niet waar ik woon.

o, geen inbraak dus. die baas zei tegen mij: Jullie mogen er een maand niet meer in, en o wee al doen jullie het wel, dan bel ik de politie en worden jullie beschuldigt van inbraak!

Oh jaa, ik zou ook niet in die winkel die taakstraf willen doen nee :expressionless:
Dat lijkt me echt genant…
dan liever bliksjes prikken met zoo’n tang in het park :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ja inderdaad! :stuck_out_tongue:

Maar had je het dan gewoon ergens in een tas gestopt ofzo ö? Terwijl iemand het kon zien xd. Want dan vind ik het wel dom. Het lijkt me het logischer om dan in een pashokje te gaan xd. Maarruh ik zou niet weten hoelang. Ik ben nog nooit met de politie in aanraking geweest en dat wil ik wel zo houden eigenlijk!