Hoelang oogmasker opwarmen?

Ik heb nou zo’n oogmasker gekocht van de kruidvat, met van die gel erin die je dan koud of warm kan gebruiken. Zoiets:

http://unexmademoiselle.web-log.nl/mijn_weblog/images/2009/06/13/winactie_002.jpg

Weet iemand hoelang je die ongeveer moet verwarmen?
xoxo

Staat dat er niet op?
En ik neem aan dat je het gewoon zo warm moet maken als je zelf fijn vind.

Nee staat er niet op.
Maar ik dacht: voor ik het doe wil ik eerst weten hoelang want dadelijk gaat dat ding smelten ofzo.

Dat smelt echt niet zomaar, pas bij behoorlijk warme temperaturen lijkt me, en ik neem aan dat jij dat ook niet heel lekker vind op je ogen? :stuck_out_tongue:

Haha nee dat is waar.
Nou ja ik kijk wel even dan.

Oh ik heb er pas zo een gekocht!
Hij moet niet in de magnetron he! Maar ik heb 'm een paar minuutjes in warm water gedompeld en dat was wel genoeg, al koelde het wel snel af. Dus ik denk 3-5 minuutjes ofzo. Het gaat heus niet smelten!
En tussendoor leg je het bij/v gewoon even op je ogen en als het niet warm genoeg is doe je het weer terug.

ik zou het idd koud laten xD warm voelt echt niet fijn aan…

Oh, ik heb hem wel in de magnetron gedaan. xD
Ik dacht 2 min erin, en ik keek voor de zekerheid even na 20 sec was dat ding al suuuuuuper heet.

wow anders was die misschien geexplodeerd xD

Wow ja ik merk het, het doet superpijn, even laten afkoelen xD
Maar koud bedoelen ze toch gewoon kamertemperatuur?
Of koelkast?

Ik denk dat er een reden voor is dat 'ie niet in de magnetron mag haha.

hahahaha omg ja dat zou best grappig zijn.
dus in warm water de volgende keer?

Koelkast!
Een uur erin laten. Maar dat zou ik niet doen als hij net uit de magnetron komt…

Zoals? ^^
haha ik ben eigenlijk best wel dom.

Oké, bedankt!
Haha ik laat hem wel even afkoelen ofzo dan.

Nouja…als hij na 20 seconden al super heet is. Dan zal het niet goed zijn om 'm in de magnetron te doen.
En sowieso om 'm dan op je ogen te leggen lijkt me niet goed voor je ogen en alles.

Het doet vooral pijn. xd

Waarschijnlijk dus dat hij te snel te heet wordt.
Ik had je ook idd hooguit 10 sec in de magnetron aangeraden en zeker niet langer.
Zet de waterkoker aan en leg m dan eventjes in een bakje met water ofzo. :slightly_smiling_face:

Oké, bedankt! (:

HAHA DIE HAD IK OOK.

[i]en hij was ontploft.

omdat ik hem te lang had opgewarmd.[/i]