Hoelang kan jij zonder je mobiel?

[b]Ik sms bijna de hele dag door, maar als mijn mobiel dan word afgepakt, door school, mijn ouders of iemand anders, word ik echt sjagerijnig (als je dat zo schrijft :S)

mijn vraag was dus, [/b]
Hoelang kunnen jullie zonder je mobiel?
Ik zal zelf ook even antwoorden: NIET!! :slightly_smiling_face:

x

Idonno, maar als het belangerijk is bellen ze wel op m’n huistelefoon.

niet

Voor altijd. Ik heb er wel een, maar die neem ik alleen mee als ik uit ga of ergens naartoe waar ik iemand moet bereiken. Ik sms ook bijna nooit, alleen als ik iemand iets moet vragen over huiswerk of als ik me soms verveel.

Een week ongeveer denk ik? Dan ga ik hem wel missen, het lijkt me best wel irritant om mensen niet meer te kunnen smsen om even iets te vragen, of om iets af te spreken. En daar staan ook al mijn nummers in, dus als mijn mobiel weg is, kan ik sowieso niemand meer bellen of smsen.

In een schoolweek kan ik absoluut NIET zonder. Ik sms echt niet vaak ofzo, maar ik moet 10 km fietsen, en als ik dan halverwege met een lekke band sta ofzo, moet ik wel iemand bellen.
Dan kan ik niet mijn fiets daar laten staan en de bus pakken ofzo, want die rijd niet in mijn woonplaats. ;3
Maar op vakantie en in de vakantie kan ik bést zonder mobiel.
Ik spreek toch alles af via msn. :stuck_out_tongue_winking_eye:

voor altijd.
Ik gebruik hem nauwelijks om te bellen en te smsen. Heb hem alleen maar voor internet en apps :’) en noodgevallen natuurlijk.

Ik kan ook zonder mobiel. Ik vergeet 'm sowieso heel vaak thuis. Daarnaast neem ik bijna nooit op, omdat hij voornamelijk op stil staat en ik voel 'm nooit trillen. Mijn ouders worden daar wel gek van, omdat ze dan denken dat ik dood ben ofzo. Maar ik denk niet dat ik zonder internet kan. Ik verveel me dan kapot.

volgens mij ben ik de enige die echt gewoon zonder mobiel kan xD
vrienden worden altijd gek van me omdat ik nooit optijd mijn smsjes lees x’D maar ik kan serieus gewoon zonder mobiel leven…

Ik kan er best wel zonder hoor als het moet. Maar het liefst niet :’].

hmm ik zou m wel missen, en heel erg onhandig zijn als ik niemand zou kunnen bereiken als ik hulp nodig heb…
maar ík zou wel zonder mobiel kunnen.
(maar niet zonder hulp dus ik hou mn mobiel nog mooi even ;p)

Ik kan alleen zonder als het écht niet anders kan.

Muziek → computer + radio
Sms → msnen, facebook, hyves
bellen → huistelefoon + skype!

xxxx

Lang. Ik sms ook bijna nooit. En ik erger me aan die mensen die de hele dag door met hun mobiel bezig zijn. Dat vind ik gewoon irritant.

heel lang, ik bel en sms eigenlijk nooit maar voor internet heb ik m wel nodig :stuck_out_tongue:

Ik weet niet.

ik kan best zonder, ik sms bijna nooit, want vind beltegoed veelste duur :’’)

Ik kan wel lang zonder mijn mobiel. Ik gebruik de mijne echt zelden.

Kort, komt vooral door BBM en WhatsApp, gewoon gratis ‘smsen’.

een dag, als het moet 5 of 6 dagen :3
Zonder internet kan ik echt niet langer dan een dag (A)

• chagrijnig
    en niet