Hoelang is het lopen van Station Alexander naar de Primark?

Jaja, sorry dat ik er een nieuw topic voor aanmaak, maar ik moet het even weten en dan kan ie weer dicht!

5 minuten ofzo? gewoon effies het overdekte winkelcentrum doorlopen en dan ben je er.

15 minuten.

het ligt ernaast toch, ik ga morgen naar primark en ga ook zeker dat winkelcentrum in, zo leuk shoppen daar! dus als je daar doorheen loopt, kom je ook genoeg leuke winkeltjes tegen (:

Hier hoef je toch geen nieuw topic voor te maken?
Ook al gaat het zo dicht…
nja, zoals hier al gezegd werd: winkelcentrum door en je bent er
ligt eraan hoe hard jij loopt :anguished:?

Huh. is het 5 of 15, want dat is nog een best verschil!
Veel plezier morgen @ de primark.
ik ga woensdag! =D Maar er is een beetje gezeik, te lang verhaal, daarom moet ik even weten hoelang het lopen is!

Het is echt een kippestukje hoor, hoe kan je daar nu drama om hebben :stuck_out_tongue:

ligt eraan hoe hard je loopt denk ik he. als je gericht gaat kan je het echt wel in 5 mins lopen

Sorry hoor, maar ik moet het even snel weten omdat ik voordat ik er heen ga niet meer op i’net kom en het wel moet weten, waarvoor is een te lang verhaal.
Maar gewoon snel lopen is 5 minuten ?

Tja, dat vraag ik me ook af. Maar een vriendin mag maar 2 uur shoppen, en een andere vriendin zegt dat je wel eeuwig in de primark loopt en niet zomaar wegkan, en het is lullig om die ene vriendin dan alleen een kwartier naar de trein toe te laten lopen enzo. Dus als het dan maar 5 minuten lopen is kan dat wel. maar 15 minuten niet. Hoop dat je het snapt, en anders maakt het ook niet zo heel veel uit xD

je moet gewoon de meisjes volgens en dan kom je er vanzelf

Ik snap het helemaal, maar… je loopt niet door de boesboes ofzo, het is simpel door een winkelcentrum met allerlei winkels ^^ Heel simpel ook
Dus ze kan makkelijk zelf naar het station lopen! :grinning:

Okeee danke schön allemaal!
nu mag er wel een slotje op.

Je kunt beter uitstappen bij metrostation oosterflank of prinsenlaan, één van de twee, ben vergeten welke, maar dan hoef je maar een minuutje te lopen! Dan hoef je niet het hele overdekte winkelcentrum door om bij de primark te komen.

Toch niet als je met de trein gaat,… :thinking:

MORGEN(L)(L)

Oh, nee, sorry :stuck_out_tongue: !
Ik ging er vanuit dat ze met de metro ging, vanaf beurs of zo (dat doe ik zelf altijd).

niet ver, je loopt een grote overdekte winkelcentrum door en dan sta je er als het ware tegenover, kan niet missen!

5 à 10 minuutjes maar je kan ook gewoon met de bus gaan, de chauffeur weet het wel dan ben je er al helemaal zo!

Google maps is ideaal hiervoor :slightly_smiling_face: