Hoelang houd jij je BH aan?

De titel spreekt voor zichzelf

Waarom ik dit vraag; Ik weet niet hoeveel BH’s ik mee moet nemen op vakantie.

2/3 dagen meestal.

Oh. Daar denk ik echt niet over na. Ik zie een BH eigenlijk niet echt als een kledingstuk. Ik trek ze gewoon aan op welke het best onder het shirtje past. Dus ik zou gewoon een witte en een zwarte iig meenemen en voor de rest gewoon kijken welke je vaak draagt.

Om de 2 a 3 dagen een nieuwe.

ik altijd 2 dagen, en soms 3 dagen. Ik zou gewoon voor iedere 2 dagen 1tje meenemen en nog 1 extra. En dan wat FUCKMEIFIMWRONG zei

3 dagen

Om origineel te zijn quote ik je ook :stuck_out_tongue:

Ik draag een bh soms wel een week… Behalve als ik er flink in heb gezweet of iets als dat. Er is me namelijk altijd verteld dat hoe minder je je bh’s wast, hoe langer ze goed blijven.

Oh, daar hou ik me meestal echt totaal niet mee bezig :’) Soms maar een dag en dan gaat ie de was in, maar soms ook wel een week. Maar dan idd niet als ik echt heb gezweet ofzo. Maar ik moet zeggen dat ik er niet heeel erg op let.

Geen idee eigenlijk…tot ie vies is?

Ik zou er gewoon 2/3 meenemen op vakantie. Je kunt ze tussendoor ook nog uitwassen als dat nodig is. Ik weet niet hoe lang je gaat, en op wat voor vakantie je gaat. Vaak ga ik op vakantie ergens in het buitenland aan zee, en dan draag ik eigenlijk hele dagen mijn bikini. Als ik dan 's avonds uiteten ga draag ik een BH, dus zo veel heb je er dan niet nodig.

uhhm iedere dag…