Hoelang heb jij je vriend moeten missen?

Pft nou mijn vriend zit nu in China voor 2 weken. Hij is net 1 dag weg en ik word nu al gek.
Dus ik was wel benieuwd wat de langste periode was dat je je vriend moest missen?
Werd hij bijvoorbeeld uitgezonden of ook studiereis?

Misschien ga ik me dan wel wat beter voelen:)

Eerst was 1 week voor ons al een hel.
De langste tijd dat ik hem heb moeten missen sinds we een relatie hebben (een jaar) is 3 weken.

Een maand, tijdens mijn vakantie Japan. Was wel kut, we hadden toen net iets D:

En hoe hebben jullie contact gehouden dan?
Want ik moet het waarschijnlijk alleen hebben van de mail, wegens het tijdverschil en de kosten.

up

Sms en soms bellen. We konden niet anders. Maar ik had het er voor over.

Een maand, toen ik naar Amerika ging. Dat duurde echt heeeel lang :stuck_out_tongue:
Maar wel bijna elke dag gemaild of smsjes gestuurd…

Hmm het langste? Een half jaar toen ging hij naar Spanje voor stage vreselijk was dat! En toen is het 2 jaar uit geweest en nu hebben we weer wat en nu gaat hij komende donderdag voor 6 dagen naar Portugal… dus dan smsen we wel gewoon en af en toe msnen en hij belt me ook wel vanuit het hotel waar hij dan zit want dan betaald zijn baas het hihi :blush: mja volgende keer ga ik gewoon mee als hij weer zolang weg moet… en dat zal vast nog weleens gebeuren vanwege zijn werk! :grinning:

22 dagen was 't langst

Niet.

ehh toen we net iets hadden 4 weken ik was eerst op vakantie en toen hij achter elkaar, maar daarna zijn we niet meer zonder elkaar op vakantie geweest!

elke week 5 of 6 dagen per week omdat ik hem alleen in het weekend kan zien

ik geloof iets van 2,5 week. Dat was echt een hel. Ik mis die jongen altijd al na 24 uur belachelijk veel…

3.5 week is het langste, ik kan mijn vriend ook alleen int weekend zien…

Ik weet niet hoeveel tijdsverschil er is?
Als hij een laptop heeft en er zit nie veel tijdsverschil kun je miss skype?
Dan kun je elkaar zien, en spreken én het is gratis

Ik had ook alleen contact via mail en MSN. Bellen is te duur en ja, dan kan je verder ook niet veel. 2 weken is wel te doen, hou jezelf gewoon goed bezig :3

ik moest mijn ex toen 3 weken missen,
maar hij ging me wel smsen toen hij in amerika was, best lief dus.

Ik kan mn vriend alleen in t weekend zien en das meestal ook om de 2 weken, al heb ik m nu al 3 weken ieder weekend gezien :slightly_smiling_face:

Ik moet mijn vriend op dit moment voor 4 maanden missen. Hij is met een vriend aan het rondreizen in India. Hij blijft wss een halfjaar, maar ik ga hem na 4 maanden opzoeken. Hij is nu precies een week weg en de eerste dagen waren een hel, maar nu begint het een beetje te wennen.

Volgens mij 1 maandje
ik woon in noord holland en hij in gelderland, we zien elkaar (bijná) elk weekend

1 1/2 maand, ik vond het vreselijk :blush: