Hoelang geef jij je vriendje om te antwoorden?

Haai,
Ik weet niet of hier al een topic over is maar hoelang geven jullie je vriendje om te antwoorden? Ik heb namelijk al zo’n 5 maanden een vriendje en hij is op vakantie. Ik heb zo’n 10 dagen niets van hem gehoord en ik vraag me gewoon af of het wel goed gaat enzo. Hij is namelijk met een groep mensen naar spanje en hij zegt dat hij geen smsjes kan sturen omdat hij op de camping geen bereik heeft. Ondertussen zie ik op facebook allemaal statussen van mensen uit die groep dat ze aan het shoppen zijn (het lijkt me dat hij in de stad wel bereik heeft) dus ik maak me een beetje zorgen of het wel goed gaat en of hij het naar zijn zin heeft enzo. Ik bedoel dit trouwens niet overdreven, ik verwacht niet elke dag een smsje maar een smsje in de week lijkt mij wel redelijk, of moet ik langer wachten en stel ik misschien te hoge eisen?

ik vind 10 dagen wel erg lang hooor. Hij kan toch best wel een smsje sturen over hoe het met hem gaat enzo

ik vind het sowieso irritant als mensen niet die dag terug reageren…
dus meestal als ik em weer spreek zeg ik er wel wat van

Hm het is inderdaad wel een beetje vreemd als hij niet antwoord op je smsjes binnen 10 dagen… Als je je echt zorgen maakt kan je een van zn vrienden smsen of facebooken ofzo? Al is dat misschien een klein beetje stalkerig :stuck_out_tongue:

gehe x3 dat is misschien een beetje stalkerig inderdaad omdat ik die vrienden nog maar een keer heb gezien :stuck_out_tongue:

Pff lastig.
Mijn vriend is 2 weken in cherso.
Hij smst zo’n beetje om de dag.

Ik word al gek als mijn vriend niet meteen iets terug stuurt haha.
Laat staan 10 dagen maar dat vind ik ook een beetje erg lang hoor.
Probeer anders gewoon eens te bellen ?

ja is wel beetje erg lang, ja. En als hij wel bereik heeft in de stad heeft hij wel tijd voor facebook en geen tijd om jou te smsen? beetje lullig.
Ik smste net een jongen en die smste binnen 2 minuten terug, en tis niet eens mijn vriendje :blush:

ik word al gek als ik na een dag niks heb my love smste me om de dag ongeveer totdat hij een bb kreeg die naar t buitenland kan en mijn btg op was

Ik zou al gek worden als hij een dag niks van zich laat horen! haha

omg 10 minuten ofzo :blush:

Je bent toch zijn meisje? hij kan toch moeite doen als hij van je houd.

Hij heeft sowieso wel verbinding. 'T is niet dat hij op Antartica zit…

Wtf, dat zou ik echt niet pikken als mijn vriendje dat zou doen :’)

Als ik een vriendje had, niet super lang.
Dan wordt ik ongeduldig! :'O

Ik sprak elke dag, vier weken lang, met hem via Skype.

Haha dan ga ik me altijd allemaal dingen in mn hoofd halen !

Ga je al lang met hem? Want miss is hij het gewoon niet zo gewend. Ik weet van mijn vriend hoe hij is en verwacht dat hij elke dag wel 1 smsje stuurd (als hij op vakantie is, anders stuurd hij vaker), niet omdat ik het wil, maar omdat hij zo is. En als jij je vriendje al een tijdje kent kun je misschien inschatten hoe hij daar in is. Maar hoe dan ook vind ik idd 1 smsje per week wel het minimum hoor! Ik vind trouwens dat je heel sterk overkomt en totaal niet jaloers. Knap van je, had ik die eigenschappen maar:P.

Ik heb hem gesmsd en daar krijg ik nu de kosten van.

Ik wil je geen stress bezorgen ofzo. Maar zoals anderen al zeggen, het is wel een beetje raar dat hij in die 10 dagen helemaal niks laat weten. Ten 1e is dat van geen bereik onzin want waarom zou uitgerekend hij NOOIT bereik hebben en miljoenen anderen vakantiegangers wel? En ten 2e, je bent zijn vriendin dus als het goed is zou hij wel behoefte hebben om zijn vriendin iets te laten weten en dus ook alle mogelijke manieren proberen?