Hoelang doen jullie over je make up?

Hoelang zijn jullie bezig met je make up en wat doen jullie allemaal op?

ik doe er zelf maar een kwartiertje over en ik gebruik mascara,foudation en soms eyeliner

Eerst deed ik hier standaard een half uur over. Gebruikte dan foundation, concealer, poeder, eyeliner of oogpotlood en mascara.

Waarom ik er zo lang over deed weet ik ook niet zo goed. Gebruik nu nog steeds hetzelfde, maar ook blush en soms bronzer. En heb het terug weten te dringen tot twintig minuten tot een kwartiertje! Jeehee langer in bed liggen! :slightly_smiling_face:

20 minuten ongeveer. Ik gebruik foundation, poeder, blush, wenkbrauwpotlood (soms eyeliner) en mascara.

Ligt eraan. Op een allee-mascara-(oogschaduw-)en-lipstick-dagje een minuut of twee, en op een dag dat ik wat uitgebreider doe met eyeliner 5 tot 10 minuten.

Mijn haar duurt eigenlijk langer om te doen. Of eigenlijk weet ik ook niet waar de tijd naartoe gaat.

Maar ik denk dat ik 5-10 minuten besteed aan mijn make-up.

Als ik gewoon naar school moet een minuut of 5
Maar wanneer ik weg ga een stuk langer (:

5 minuten. Klein beetje foundation en mascara, that’s it.

Ongeveer 10-15 minuten. Ik doe bb cream, oogpotlood, concealer, mascara, lippenstift en soms oogschaduw op.

5-10 minuutjes
vaak bb cream
altijd mascara
en soms eyeliner
En mijn heilige vaseline:)

vroeger heel snel. Alles in 10 min. Maar tegewoordig heb ik wel 20min denk ik nodig omdat ik in de ochtend heel slaperig ben en dan naar me producten staar ipv meteen beginnen met aanbrengen XD

Tien minuutjes denk ik. Concealer, poeder, wimpers krullen en mascara.

Ongeveer 10 tot 15 minuten.
Concealer, eyeliner, wimpers krullen, mascara en lippenstift :slightly_smiling_face:
Normaal doe ik het rustig. Maar als ik er wat sneller over doe dan duurt het 8 minuutjes of zo :slightly_smiling_face:

30 seconden, want ik doe alleen mascara op.

1 of 2 minuten, maar ik gebruik ook alleen maar oogpotlood en mascara.

ongeveer 10 minuten.
Ik gebruik foundation, poeder, wimperkruller, mascara, blush en zwarte oogschaduw.

Ik doe er een half uur/ 3 kwartier over. En ik doe primer, foundation, concealer, poeder, eyeliner, wimperskrullen, mascara, wenkbrauwen borstelen, wenkbrauwpoeder, blush, primer blush, lippotlood + lippenstift.

Ik schrik van sommige tijden, haha.
Als ik heel de mikmak op mijn gezicht doe (dagcreme, bbcream, poeder, blush, wenkbrauwpotlood/wenkbrauw borstelen, eyeliner (+ oogschaduw), wimpers krullen, mascara en lippenstift ben ik 10 minuten bezig.

Normaal gebruik ik alleen mascara en eyeliner en dan ben ik binnen 1 minuut wel klaar.

5 minuten. Als ik iets bijzonders ga doen dan een kwartiertje.

10 a 15 minuten
foundation opdoen, mascara , bronzener & oogpotlood .

of max 10 minuten bij mij.