hoela hoepen

ik heb een hoela hoep gekocht, met een diameter van ongeveer 65 cm, alleen lukt het hoela hoepen maar niet. Heeft er iemand tips of suggesties?

Horlahoepen. Ehm je moet gewoon flink ronddraaien en met je heupen swingen en zo. Volgensmij… :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik wilde eigenlijk vragen wat een horla is.

een tip ; kijk naar wat filmpjes je merkt zelf dan wel wat je fout doet :wink: .

hihi ja, ik kan de titel niet veranderen (A)-weet nie hoe-
filmpjes heb ik al zitten kijken, maar weet het echt niet, kan het zijn dat mijn hoela hoep te kleine diameter heeft? ik ben zelf 1.70 m

Denk wel dat je echt veel moet oefenen hoor, heb er zelf ook één gekocht!

waar heb je hem gehaald? ik wil het ook halen!

^Kan je gewoon bij een speelgoedwinkel kopen.

^ en bij de Blokker, Marskramer, Action en Trekpleister :slightly_smiling_face: !

je moet hem met twee handen vast houden en dan naar recvhts je heupen naar links of andersom en dan heel snel draaien met je heupen beetje oefenen en je kunt het !

Gewoon blijven oefenen, op een gegeven moment heb je het door.

oh got it

horli horla

haha horla

hoezo veel oefenen? Dat deed ik als klein meisje heel gemakkelijk…

Ik heb er ook een gekocht maar het lukt me ook echt niet. Ik had allemaal filmpjes bekeken en daarin zei 1 vrouw dat je niet je heupen rond moet draaien maar naar voren en achteren… Maar uit reflex lukt dat zelfs niet :tipping_hand_woman: Zo schiet het natuurlijk niet op he, plat buikje creëren. :stuck_out_tongue:

HAHAHA die titel is echt grappig
HAHAHAHAH

Ik ook, maar als ik het nu zou moeten doen, is het echt een ander verhaal.

precies dat!

Titel veranderd, kon het woordje horla op de een of andere manier niet uitstaan haha ;p

he… hij verandert niet… nouja, misschien zometeen wel
(beschouw dit allemaal maar als upje haha)