hoe?

hoe zeg je tegen een jongen zonder dat je hem kwetst dat je niet verliefd op hem bent?
een hele goede vriend is namelijk verliefd op mij en ik vind dit niet leuk… ik wil hem niet kwetsen, en ik wil gewoon vrienden blijven!
ik ben al een paar vrienden door dit kwijtgeraakt!

‘Het spijt me, maar ik voel niks voor je. En liefde kun je niet dwingen, ik hoop dat je dat snapt. Maar ik wil nog wel graag vriendschappelijk met je omgaan, als jij dat ook wil’

Zoiets?

hahahaha, nou, met dat probleem zit ik dus ook…
ik kreeg ineens een roos, en later een brief en later nog een brief van iemand, anoniem natuurlijk.
maar ik kon wel merken wie het is.
en ik weet nu dus niet wat ik moet zeggen tegen die vriend.
want ik wil hem echt niet kwetsen…

jah! dankjewel! :ok_woman:

Ik denk dat je het beste iets kunt zeggen van: Als het iets zou worden zou ik je voor de gek houden, het zou je alleen maar meer pijn doen als het dan niets zou worden…
ofzo?

Het is zonde dat je door dit een vriend kwijt raak maar je kunt niks anders dan het eerlijk te zeggen. Je kunt hem immers ook niet voor de gek houden en je zelf ook niet! Ik zou het gewoon zeggen op een manier die jij goed vind . Hij is een vriend en als hij echt een goede vriend is zal hij dat begrijpen en accepteren. Good luck girl