Hoe?!

Binnenkort komt er een 17 jarige bij mij en hij blijft ook slapen. We wouden het ook graag doen. Hij heeft vibrator, balletjes en condooms gekocht. Alleen HOE moeten we beginnen? Ik slik de pil niet, dus moet bij alles condoom voor? Beide hebben we met niks ervaring. Help me aub! :cold_sweat:

Geen ervaring met seks in het algemeen? Of met speeltjes? :'D

Want voor speeltjes heb je geen condoom nodig hoor. Daar komt niks uit wat jou zwanger gaat maken

Niet met een ander nee. Maar ik bedoel als hij klaarkomt ? @Lunacy

Nee… Een condoom hoeft in principe alleen als hij echt in je gaat toch.
De vibrator en balletjes zijn voor jou lijkt me. Niet voor hem.

En als ik hem bijvoorbeeld pijp of iets dan ook niet, want ik ben echt bang dat ik zwanger wordt @Lunacy

God serieus als je denkt dat je van pijpen zwanger wordt hou dan alsjeblieft je broek aan.

Ja damn ga eerst eens uitzoeken waar je wel en niet zwanger van kan worden en heb dan pas seks.

IK KAN HET TOCH GEWOON VRAGEN? Wat is daar mis mee

Rustig meid.
En wat er mis mee is? Dat dit aangeeft dat jij duidelijk niet genoeg weet over seks om het te hebben.

Omdat ik nooit duidelijke voorlichting heb gehad

gelukkig leven we in 2015 waar google een ding is

Dat snap ik niet helemaal, dus je kan ook gewoon antwoord geven

Ben jij wel serieus?

Ja @Exceptional

http://lmgtfy.com/?q=seks+voorlichting

You’re welcome

Ja. Van pijpen wordt je juist sneller zwanger.
Want dan zwemmen die zaadcelletjes zo heel snel door je maag naar je baarmoeder
#duh

Je kan er niet zwanger van raken maar van alle sekuele handelingen kun je wel een soa krijgen. Dus zolang je niet zeker weet dat die jongen 100% soa-vrij is zou ik een condoom gebruiken bij het pijpen.

http://qooqle.nl/?q=word+je+van+pijpen+zwanger%3F

Ik vind het nogal raar dat je blijkbaar geen ervaring hebt met seks, maar al meteen met balletjes en vibrators enz. begint tijdens je eerste keer met een jongen die je blijkbaar niet goed genoeg kent om erover te praten.

Hoe oud ben jij trouwens?