hoe..

heyhey,

ik ben echt een verlegen meisje. Ik ben 17 en ik heb nog nooit een vriendje gehad. Ik weet dat ik zeker nog tijd heb hoor, maar ik weet ook dat ik eigenlijk wel al een lief had kunnen hebben. (als jullie snappen wat ik bedoel?)
Ik ben gewoon zo verlegen dat ik niet echt durf te praten. Als de jongen zelf niet begint, durf ik het ook niet :frowning_face:

Heeft er iemand tips ? x

Dat had ik ook, ik ben zelf 15 maar tot mijn 13e ben ik ook heel verlegen geweest ik heb me erover heen gezet ik heb steeds gedacht als het mis gaat gaat het mis dan sta ik maar voor schut, later lach je er toch om :slightly_smiling_face:

En als je dat 2 keer hebt gedaan ofzo gaat het gewoon automatisch en durf je veel meer :slightly_smiling_face:

Aangezien je verlegen bent snap ik dat het moeilijk is om gauw op iemand af te stappen. Wat je misschien dan kunt doen, is in plaats van praten, oogcontact maken. Het enige wat je dan hoeft te doen is naar iemand kijken die je leuk lijkt en kijken tot hij terug kijkt. En soms moet je niet denken, maar gewoon doen.