Hoe zware poster ophangen?

Ik heb 2 ontzettend leuke posters gehad van mn vriendje, afgelopen valentijn. Ze hebben heel lang gehangen, aan de muur met buddy, maar op een gegeven moment bleven ze maar vallen, en aangezien ze zegmaar boven mn hoofd hangen, schrok ik steeds wakker van een poster die op mn gezicht viel :stuck_out_tongue:

Het zijn van die ‘3D’ bewegende posters, dus ze zijn best dik en zwaar, en buddy werkt dus niet. Ik mag geen spijkers of schroeven in mn muur maken… dus ik heb echt geen idee hoe ik ze nu nog op kan hangen :c

Ze staan nu op de grond maar dat vind ik ook zonde.

afgelopen valentijn o.O beetje laat meisje :’) maar ik weer het niet, zie het als een up!

dubbelzijdig tape? Maar dat kan behang weer beschadigen… Nee sorry ik weet het niet.

Als je geen spijkers/schroeven in de muur mag zetten gaat het denk ik een beetje moeilijk worden… Maar als ze heel lang met buddy hebben gehangen, waarom kan dat dan nu niet meer voor heel lang?

Ze zegt toch dat ze al een tijdje gehangen hebben, of ben ik nou gek? XD

OT: Misschien zou je het kunnen proberen met hele sterke tape of dubbelzijdig plakband.

Je hebt van die plakstickers. Dat zijn een soort vierkantjes die aan beide kanten plakken. Misschien kan je dat proberen.

Met een heel klein spijkertje in de muur slaan?

Ze staan pas sinds een maand op de grond, maargoed. Bedankt he!

Je hebt toch ook van die plakhaakjes? Dat je een plakkertje hebt met een haakje eraan.

Ja dat weet ik niet, haha. Maar ze gingen steeds vaker vallen op een gegeven moment, dus misschien is de buddy gewoon ‘oud’ ofzo.

Dubbelzijdig tape is best een optie denk ik, ik heb geen behang maar verf op de muur namelijk. Thanks iedereen :slightly_smiling_face:

Alleen zit er geen gaatje in de poster, en het is best dik plastic dus dat zomaar erin maken gaat ook niet…

ja, ik had er even overheen gelezen :’)

ik weet eigenlijk niet wat buddy is, maar kun je niet gewoon echt suuuper veel van die posterplakkertjes op je muur doen en dan die poster er heel hard tegen aanduwen. dat is ook sterk hoor als je er veel hebt

Je hebt van die plastic stroken met een touwtje eraan waar je die poster tussen kan schuiven, dan kan je hem wel ophangen aan die haakjes misschien.
(volgens mij is dit heel onduidelijk of niet? xD)

http://tekoop.org/img/5/1172.jpg

Dit bedoel ik.
Als je poster ophangsysteem googled vind je het.

En nee, volgensmij heb ik dat wel eens ergens gezien! Dat zou dan best kunnen idd, eens kijken waar ik dat kan halen. En van die posterplakkers, zijn die echt zo sterk? Ook die maar eens halen dan.

Wahdofok, het lijkt op kneedgum met de textuur van kauwgum, wat speciaal gemaakt is voor het ophangen van posters etc.

Vastlijmen of vast spijkeren:D
Nee, das een dom idee:p Geen idee hie je dat kan doen, heel veel plakband??
Oke, dit us een zinloze reactie waar je niks aan hebt… Let niet op mij

Buddy:

http://www.smspower.org/uploads/Development/blutack.jpg

Ook bekend als blu tack.

Buddies blijven goed zitten maar het heeft bij mij heel mn muur vernakt. Als je het er af haalt trek je verf mee en krijg je allemaal plekken.

^ kneedgum!