Hoe zouden jullie jezelf omschrijven?

Ja, je innerlijk en uiterlijk? :slightly_smiling_face:

een vrij lang, niet dun niet dik meisje. blonde krullen, best lang als je ze uittrekt :stuck_out_tongue: blauwe ogen, lhele lange wimpers. beetje alternatief. vanbinnen: extreem chaotisch, depressief en ongelukkig en die zooi, verder hulpvaardig en anti-ruzie. niet altijd even tactisch en egoĆÆstisch.

en jij?

Uiterlijk: Donkerblond, lang haar met slag erin, blauwe ogen. Lang.

Innerlijk: Heel onzeker, verlegen, stil, gevoelig, word niet snel boos maar Ɣls ik boos word, is het wel heel erg, maar daar laat ik niet zoveel van merken.

Uiterlijk: Klein, lang lichtbruin krullend haar, licht tintje, bruine ogen, grote lippen, normaal postuur. Heel saai dus.

Innerlijk: Gezellig, wel gauw op haar teentjes getrapt, schaamt zich nergens voor, aanwezig, sociaal en zo af en toe ook wel een beetje bitchy. Tsja, ik moet eerlijk zijn.

Iedereen heeft ook positieve kanten! Dus niet alleen maar negatieve punten van jezelf opnoemen!

En bij mij: (ik ben trouwens sentiment maar ik wilde op dit account verder gaan maar ik was m’n wachtwoord vergeten, too bad. :frowning_face: )
Uiterlijk: Donkerbruin/zwart haar, bruine ogen, enigszins rond/bol gezicht en ik ben vrij klein. (ongeveer 1.63 maar ik groei niet veel meer, misschien nog zo’n 2 cm)

Innerlijk: Ik kan snel geĆÆrriteerd zijn, maar ik vind mezelf wel behulpzaam/zorgzaam en positief ingesteld. Als ik chagrijnig ben dan ben ik niet erg aanspreekbaar omdat ik me dan nog sneller irriteer en gewoon nergens zin in heb. Ik ben opzich wel sociaal en kan met iedereen wel omgaan, ik mag haast iedereen in mijn omgeving ook wel en ik hou van mensen om me heen. Ik ben niet graag alleen. (Als in echt alleen, eenzaam)

Uiterlijk, lang, licht blond haar, blauwe ogen, normaal postuur, niet heel erg bleek maar ook weer niet bruin.

Innerlijk: Gevoelig, denkt aan anderen, verlegen in het begin, eigenwijs, soms onzeker, zorgzaam.

Uiterlijk: Blond, beetje krullen, tot net ove rm’n schouders, gemiddelde lengte, gemiddeld postuur, wel een dikke kont haha :’), donkerblauwe ogen, laaaaange benen

Innerlijk: sociaal, slim, gezellig/humor, onzeker, koppig, zorgzaam, betrouwbaar.

-

Daar, op het puntje ā€œsociaalā€ na, staat de beschrijving van mijn innerlijk.
Uiterlijk: Middellang/kort bruin haar, blauwige ogen, tussen de 1.70 en 1.80, lelijk… Ja. Dat was het wel.

Innerlijk: Vrolijk, gesloten, verlegen in het begin maar als je me beter kent random as hell, onzeker, zorgzaam, betrouwbaar

uiterlijk: blond, blauwe ogen, klein, dunne benen, gemiddelde lengte

Ok, ik ga me even bezighouden met een mooie beschrijving van mezelf :slightly_smiling_face:

Uiterlijk
Ik ben een meisje van 16 jaar. Ik ben tamelijk groot voor mijn leeftijd, namelijk 1m81. Ik heb een normala gewicht. Ik ben niet slank, maar ook niet dik. Ik heb erg brede heupen in vergelijking met de rest van mijn lichaam.
Ik heb lang, bruin, krullend haar en bruin-groene ogen. Ik ben best trots op mijn lange wimpers. Ik heb een erg lange, vreemdgevormde neus. Mijn kin staat ietsje te ver naar voren, waardoor ik iets krijg van een trollface als ik lach :slightly_smiling_face:
Tsja, ik weet niet wat er nog meer te vertellen valt

Innerlijk
Ik ben een persoon die heel stil is in grote groepen. In een klasgroep (of iets dergelijks) durf ik mijn mond amper open te trekken. Maar wanneer ik bij mensen ben die ik wel goed ken, bij mijn vrienden of bij aardige mensen, ben ik heel sociaal en wel in voor een potje humor. Ik hou van mensen die me kunnen doen lachen en waarmee ik een goed diep gesprek kan hebben.
Ik zit vaak nogal in de knoop met mezelf. Mijn gevoelens nemen een groot deel van mijn leven in de hand, maar ik uit deze emoties niet snel. Op vlak van de liefde en vriendschap ben ik heel erg gesloten en daar praat ik ook met niemand over. Zelfs mijn beste vrienden hebben geen idee van wie/wat ik hou.
Girlscene is voor mij de uitlaatklep om dingen kwijt te kunnen die ik in het echte leven niet durf vertellen. En natuurlijk de plaats voor mij om eens lekker gek te doen.
(ik vul dit nog aan)

ā€œKom alsjeblieft niet naast mij zitten in de busā€.

(dit kan een leuk topic worden! Schrijven mede gs’ers!)

uiterlijk: blond in de zomer/ licht bruin in de winter, vrij lang, donkerblauwe ogen, niet dun niet dik

innelijk: kan niet tegen boze mensen, gevoelig, lief, betrouwbaar, binnenvetter, intelligent (als zeg ik het zelf)

Uiterlijk:
Lang, donkerbruine ogen, lang steil haar, Ombre haarkleur (bruin en blond), vrij bleke huid

Innerlijk:
Stil, verlegen. Als ik niemand ken in een groep, blijf ik ook vaak stil of niemand hoort me. :’)
Ik heb rare humor, die maar een paar vriendinnen snappen. Ik ben best gesloten, als er iets met me mis is laat ik dat niet merken.

Uiterlijk: 1,70 lang, dun, brede schouders, grote boezem, lang blond haar, groene ogen, aparte kleding en make-up.
Innerlijk: Controlfreak, kort lontje, gezellig, behulpzaam, druk, heel open, eerlijk, direct, one of the guys, gevoelig, grappig,

Verknipt depressief en egoistisch aan de andere kant,

Haha kuch
:’)
Daar begin ik niet aan

Uiterlijk: vrij lang (174 cm), redelijk lang donkerblond-achtig haar, lelijke huid, smal figuur (en dus dun) en ehhh voor de rest niets bijzonders eigenlijk.

Innerlijk: onzeker, betrouwbaar, lacht te vaak om zichzelf, houdt van leuke/gezellige mensen! bij nieuwe mensen ben ik niet per definitie stil, ligt er heel erg aan wta voor een mensen t zijn… als ze heel dominant of whatever zijn, word ik heel verlegen etc. anders praat ik veel te veel en lach ik (meestal) veel. oh en ik ben snel jaloers, heeel ongeduldig, chaotisch, perfectionistisch en ook kan ik enorm veel zeuren. ik kan er trouwens ook echt NIET tegen als mensen beweren altijd vrolijk te zijn en de eeuwige optimist uit hangen, daar word ik echt ongelooflijk chagrijnig van. ook moet je niet verbaasd opkijken als ik opeens heel veel ga schelden en nogal ā€˜agressief’ wordt (niet dat ik je ga slaan ofzo, maar met woorden) en nogal bitchy uit te hoek kan komen. ennn verder ben ik wel veel bezig met school (= perfectionistisch) MAAR houuuu ik van vrienden/vriendinnen/UITGAAN en ben ik altijd in voor een gezellig feestje ofzo. dus, niets bijzonders eigenlijk :")

Oh en ik ben heeel snel geirriteerd! Maar ik ben ook wel weer vergevingsgezind dus Ʃcht boos zal ik niet worden, en ik vergeef je ook snel. Ik was ook altijd te lief voor mensen eigenlijk, maar daar begin ik wel vanaf te komen want daar schiet je geen hol mee op.

Lastig, lastig

Uiterlijk: 1.75 m lang, tenger, lang blond haar, blauwe ogen, smal gezicht, beetje alternatieve kleding etc.

Innerlijk: (dit is echt niet te doen) perfectionistisch, onrustig, behulpzaam, stil bij vreemden maar erg luidruchtig bij vrienden, onzeker, humoristisch/sarcastisch, gesloten

+ betrouwbaar en overbezorgd haha