Als je vriend zegt uit eten te gaan, naar de bios en dan even kort wa drinken in de stad. Hij zou dan een berichtje doen als hij naar huis ging en zette zijn telefoon uit omdat die op 9 procent was om 23:00 want ja als er dan iets gebeurds kan je niet bellen. Ik hoorde maar niks en ging dus maar slapen. Zelf was ik ook uit, maar dat wist hij. Nu krijg ik net een berichtje dwt hij net thuis was… Ze waren na de stad bij iemand wat wezen drinken thuis en zijn daar in slaapgevallen op de bank. Hij werd wakker omdat we er een meisje tegen hem aanhad gelegen zij toen opstond. Ik voel me hier totaal niet lekker bij. Maar als ik het zeg ben ik bang dat hij denkt dat ik hem niet vertrouw. Hij vind onenightsstands wel kunnen, ja alleen als je single bent, vreemdgaan haat hij. Maar dit was niet echt een afspraak. Als je zegt dat je evenjes wat drinkt en dan bezopen bij iemand thuis op de bank valt met andere mensen en dan om 8 uur thuis bent. Zelf zou hij ook niet willen dat ik deed. Is het raar dat ik hier zo’n vervelend gevoel over heb?
Dat snap ik, maar elke keer als mij ieta dwarszit mag ik 1 zegje doen en daarna schuift hij het een beetje af met een verhaaltje en wil het er daarna niet over hebben omdat hij geen zin heeft in gezeik. Ja nee ik heb daar zin in?!
Maar ik ben ook bang dat ik gewoon een zeikerd ben in sommige dingen als ze mij dwarszitten. Ik heb nog nooit echt een echte relatie gehad en zoveel van iemand gehouden dus ik weet niet of mijn boosheid soms terecht is…
Als mijn vriend dronken bij iemand in slaap was gevallen, en een meisje tegen hem aan had gelegen, nou dan liet ik hem er daar niet zo makkelijk mee weg komen.
Ik heb je andere topics denk ik niet gelezen en anders weet ik niet dat ze van jou zijn dus ik kijk puur even naar dit gebeuren.
Je voelt je dus vervelend dat hij zich niet aan de afspraak heeft gehouden? Want dat vind ik ergens een beetje overdreven. Plannen gaan vaak anders dan je ze van tevoren maakt. Zeker met uitgaan. Je bedenkt op tijd weg te gaan, maar dan is het zo gezellig dat je toch wat langer blijft. Zal jou vast ook wel eens overkomen of niet? Dus daar zou ik echt niet boos over worden. Waarvan ik wél snap dat je je daar vervelend over voelt is dat er blijkbaar een meisje tegen hem aan is komen liggen. Maarja, dan moet je dat aangeven en vragen of hij al sliep toen zij erbij is komen liggen of dat hij nog wakker was. Als hij nog wakker was had hij haar een andere kant op moeten laten liggen en als hij al sliep kon hij er vrij weinig aan doen.
Dus je kunt aangeven dat je je hier wel vervelend bij voelt, maar ik zou er geen enorme ruzie over lopen maken eerlijk gezegd.
Ik begrijp dat je het vervelend vind dat hij zich eigenlijk niet aan z’n afspraken houdt, maar eigenlijk moet hij die afspraak gewoon niet maken. Want tijdens uitgaan gaat het meestal anders dan gepland ;p Of zich gewoon aan de afspraak houden, wat dan ook. Een mobiel had ook aan de oplader gekund.
Dat hij dan naast een meisje heeft gelegen, zou ik me ook echt absoluut niet fijn bij voelen. Niemand is zichzelf nog als-tie echt dronken is, en misschien kan hij het zichzelf niet eens meer herinneren…
Ik zou echt eventjes goed met 'm gaan praten. Er zijn grenzen en afspraken kom je na toch? =)
Ja ik voel me vervelend over dat meisje dat bij hem heeft gelegen. Ik mag haast geen hoi zeggen tegen oude klasgenoten, die toevallig jongens zijn, in de club waar ik uitga omdat hij zich dan jaloers voelt, maar hij flikt me wel dit.
Dan zou ik het daar eens over gaan hebben, maar op een rustige manier. En hij mag best even luisteren naar je. Als hij het afdoet als gezeik mag je best boos worden. Het zijn jouw gevoelens en daar mag hij dan ook best een beetje rekening mee houden.
Hij geeft zelf aan dat hij niet dronken was en nog heel erg normaal. Nu zegt hij ook dat er mensen werdengepijpt waar hij bij zat. Halve orgie lijkt het daar wel. Weet niet zo goed wat ik daarvan moet denken…
Iewhl… das echt niet oké
Ja, wie zegt dat ook niet zijn broekje naar beneden ging. Als ik die dingen hoor word ik nog bozer.
Oke ik heb niet alle topics van je gelezen eentje wel en deze dan. Maar als ik dit dan zo lees dan vind ik echt dat je wel wat bozer mag zijn op hem. Naar mijn idee ben je een beetje te lief en laat je niet duidelijk genoeg merken hoe jij je erbij voelt. Ik zou echt gewoon goed met hem praten en laat hem maar goed weten hoe jij je erbij voelt.
En dan vindt hij straks gek dat ik hem wantrouw. Ergens gaat het fout bij hem volgens mij
Dit. Net zo’n automatische instagramaccount die overal random op reageert…
OT: Ik zou het niet pikken. Maar weet ook niet zo goed wat ik er wel mee zou doen. Met hem praten lijkt me het verstandigste. Gewoon aangeven dat je het niet leuk vond en waarom.
Inderdaad, komt dat er ook nog even bij.
Oké als ik het zo even lees is je vriendje niet meer leuk voor jou…
Ik zou zo snel mogelijk van hem af proberen te komen als ik jou was!
Dumpen. Ik weet het. Alleen ik mis hem al als die een uur later weer thuis is en ik hem ren week niet zie. IK hou zoveel van hem. Dat is ook de reden dat ik niet boos kan zijn. Ik reageer bij boosheid later omdat ik dan eerst alles overdenk en dan komen niet de directe gevoelens bij hem. Ik weet dat veel mensen hem leuk vinden, vooral meisjes, en ik ben zo blij en trots, ookal klinkt het raar, dat hij mijn vriendje is en ik wil ook niet als jet uit is dat hij zo weer een jieuwe heeft omdat ik bang ben me dan gebruikt te voelen.
Ik reageerde kortaf op app voordat hij zou komen, omdat hij nooit face to face ruzie wil maken en ruzies zelfs het liefst vermijdt. Als ik niet zei wat er was, zou hij helemaal niet komen. Toen moest ik wel want ik wou hem dolgraag zien. Vooral te voelen of het waar was hij allemaal zegt. Toen vertelde hij dus het verhaal
Beter en alles bleek iets minder erg. Hij gaf toe dat hij het niet handig geschreven had, maar toch. Ik zei ook dat hij mij zou dumpen alsnik dat had gedaan, dat gaf hij gelijk toe. Dus ik heb gezegd dat hij maar in zn handjes mag knijpen voor mij, want af en toe ben ik echt te loe en vergevingsgezind. Dat laatste heb ik niet gezegd maar dacht ik wel
Ik vind wel dat je daar met je vriend over moet kunnen praten! Zorg dan eens dat hij zich in de situatie verplaatst dat er een jongen tegen jou aan heeft gelegen toen ie op stond en kijk hoe hij daarop reageerd/zich bij voelt.