Hoe zouden jullie deze schoenen combineren?

Ik vind ze heel erg leuk, dus het is niet echt een miskoop maar ik weet gewoon niet hoe ik ze moet combineren. Ze zijn van de Shoeline (waren in de uitverkoop voor 40 euro geloof ik), en je kunt de flappen ook omhoog doen zodat je het bont niet meer ziet.

http://img200.imageshack.us/img200/3111/naamloosfc.png

Alvast bedankt!
Liefs, Merel

EDIT: de foto was een beetje groot.

ik zou het gewoon met een skinny doen of een zo’n kaki kleur broek. (:

Leuk, alleen jammer van t bont, als ze zonder bont waren geweest had ik ze leuker gevonden.

-Met een ripped jeans, wit (doorschijned) oversized shirt erin gepropt, bruine riem en zwart of bruin blazertje.
-Zwart jurkje, zwarte panty/maillot en de schoenen.
-Skinny, bloemetjes shirtje en een bruin blazertje
-Beige/kaki kleurige tregging met een witte oversized top en een blazer/vestje en heel veel kettingen?

I LOVE them!

Wat ik zou doen:
Skinny licht-leger-groene broek met zakken aan de zijkant,
grote tanktop met print (zie H&M summer 2010) losjes erin gestoken en een kort(er) stoere blazer met schaafplekken met de mouwen opgerold.

Good Luck;)

Dankjewel iedereen! Ik ga zaterdag naar de stad dus ik weet wat me te doen staat! Door jullie heb ik weer een beetje inspiratie. Up!

Heel leuke schoenen!
Ik zou iets met een panty doen :slightly_smiling_face:

En hoe zie je dat dan voor je? Ik heb het al eens geprobeerd maar dat zag écht niet uit (of ik had het fout gecombineerd, dat kan ook!)

ik heb ook zoiets gekocht vorige week!
zal ze van de week eens combineren,
kun je wat inspiratie opdoen! :grinning:

Dankjewel!

Up!

ik zou ze met een basis legging + gescheurde broek doen en dan een leuk standaard tekst shirtje erboven :’)

edit: ik had er een hotpants bij staan xD
kan ook maar niet samen met een gescheurde broek xD