hoe zouden je ouders/voogden reageren als je zwanger was?

de titel verteld het al een beetje , hoe zouden je ouders reageren? of je voogden?
als je zwanger was .
ik denk dat mijn ouders teleurgesteld zouden zijn , maar dat ze me wel zouden steunen .
ik ben gewoon een beetje nieuwsgierig naar de papa’s en mama’s . (:

dit vroeg ik namelijk omdat ik in die reclame van nieuwe afleveringen van 16&pregnant zag , dat een meisje terwijl ze zwanger was niet thuis mocht wonen.
zouden je ouders ook zo, wild reageren?

Ze zouden een feestje voor me houden!

me moeder een hartaanval
me vader zou die gast vermoorde xd
en waarschijnlijk zou ik wel nog wat problemen krijgen xd

al heb ik geen vriendje, wil ik er geen tot me 18e, en wil ik pas s*ks na het huwelijk xd :stuck_out_tongue:

ik zou eerst een klap voor mijn kop krijgen en daarna gaan mijn ouders dat joch vermoorden… xD

Heel kwaad op me zijn. (Begrijpelijk)

lekker sarcastisch .

Mijn ouders zouden heel blij zijn!

Blij zijn :wink:

Blij zijn :wink:

Wtf mn pa komt met een hamer achter me aan xd
neej,wel teleurgesteld maar ze zouden me wel steunen.
(als ik zwanger zou zyn op deze leeftijd dan),
als ik ouder was zouden ze blij zijn.

Hoop ik^_^

Ze zouden heel erg verrast zijn omdat ik al heel lang loop te roepen dat ik geen kinderen wil, ze zouden ook wel blij zijn, en in eerste instantie denken & zeggen dat ik 't niet kan. (Dat doen ze nogal vaak, die onderschatten mij heel erg…)

Mijne zouden eerst wel zeggen van ojee, blabla. Maar daarna wel achter mijn besluit staan, wat dat dan ook mag zijn.

Ik denk dat mijn mama me mee zou sleuren naar het ziekenhuis en me een abortus zou laten plegen.
Maakt niet uit of ik het er mee eens ben of niet.

mijn ouders zouden eerst wel schrikken , maar mn papa was ook 22 & me moeder 24 en die redden het ook ,
dus ik denk later wel leuk reageren enzo.

Ik weet niet hoe oud jij nu bent kristyxx,
maar ik ben 15 en er is wel verschil tussen 24 en 15 :stuck_out_tongue:
M’n moeder zou helemaal geschokt zijn en het vreselijk vinden,
m’n vader zou kwaad worden en de jongen willen spreken.
Maar daarna denk ik dat ze me zouden steunen.

Ik ben 21 dus tja ik denk dat ze wel zouden schrikken maar ik heb natuurlijk mijn eigen leven waar ze niet zoveel meer over te zeggen hebben. Ik denk dat ze het toch wel leuk zouden vinden alleen een beetje vroeg.

Mijn moeder zou het echt heel erg vinden (op deze leeftijd dan hè). En ze zou helemaal in de stress raken als ik zou besluiten het kind te houden. Ik denk dat ze dan abortus het verstandigst vind, hoewel ze wel achter mijn besluit zal staan. Ik weet eigenlijk niet wat ik in zo’n situatie zou doen, als ik alle middelen had om mijn kind een goed leven te schenken dan zou ik hem natuurlijk wel houden, al zou ik op die leeftijd dan nog geen zin erin hebben. Maar we zitten nu al soms een beetje krap, dus nee, dat wordt 'm niet. Hoewel ik er dan wel voor altijd mee zou zitten dat ik heb geaborteerd.

En ik vind het onzin als alleen de jongen erop wordt aangesproken. Seks heb je beiden dus ik vind ook dat de verantwoordelijkheid bij beiden ligt.

ik denk niet dat ze dat heel fijn zouden vinden