Hoe zou jij je kind later NIET noemen?

laura, kevin, sander, lisa, tim, mark , bas dat soort namen … ieeeuw

Destiny, Ashley, Dylan, Kevin, Bryan, Sharona, Claudia, Thalitha, Joey, Jordy, Kimberley, Jason, Chanel, Daisy, Cheyenne, Britney, Dave, Delano, Melissa, Leroy, Lindsey en zo kan ik eigenlijk nog heel lang doorgaan. Eigenlijk zou ik m’n kind gewoon geen Engelse naam geven.

Nou geen rare namen als Vlinder, Storm, Peer, Klaasje, of bijv. Klaas-Jan:’’). Een vriendin van mij heeft een collega die pas is bevallen, en ze noemt haar zoon Kaas-Jan. Vreselijk.

Danny, Priscilla of Sjon.
En nog wel meer.

Alle namen van mensen waar ik een vervelend voorval mee gehad heb.Die doen me dan namelijk altijd denken aan die persoon.

En nog een hele lange lijst:)
Kevin,Lynn,Michelle,Tamara,Manon,Bryan enzovoort

Charmayne en nog heeeeeel veel namen haha.

Koeiennamen (Bertha) (sorry als ik hier iemand mee beledig)
Weer/seizoensnamen (Storm, Lente etc)
en namen die uit 2 delen bestaan zoals jan-willem / jamie-lee ofzoiets

The moment when your names is mentioned 2 times in this topic. :expressionless:

Truus, Harry, Coco, Dirk, Maria. (allemaal heel erg verschillend, haha)

Storm, Vlinder, Chayenne, Priscilla, Martijn, Kimberly, Jan, Piet, Klaas, Chenoa, Kaylie, Lisa, Kim, Trom, Joy, Polle, Jonne, Laura, Bertha, Wim, Rik/Rick, Marijn, Quirijn, Sarafinna, Jerick, Manouk, Maja, Estelle, Loes, Fee/Fay/Faye, Zarah/Sara/Sarah, Mirle/Myrle, Remko, Arjin, Pien, Fiene, Wiesje, Mies, Jet, Lot, Brigitte, Roos, Bloeme, Sterre, Marietje, Marieke, Martine, Nadiah, Simon, Simone, Frederike, Rosa, Lynn/Lin, Nena, Puk, Isa Belle, Olive, Ted, Teddy, Bo,
Sorry als ik iemand beledig

mijn kind krijgt later toch een spaanse naam i think :slightly_smiling_face:

Ik heb ook niks met namen die maar een lettergreep hebben: Kees, Jan, Koos, Truus, Loes, Wiep, Puck, Jet, Brit, Eef, Wim, Gert, Els, Liv, Piet, Jip, Lies, etc.

Oké nummer 3: check

Alle Nederlandse namen :flushed:

Gaat zielig in een hoekje zitten… :cry:

Nee, maar ik vind die oerhollandse namen sowieso wel wat hebben eigen.

I feel you.

korte namen
+ namen die te vaak voorkomen
+ namen die uit 2 delen bestaan
+ weer/seizoens namen

Bertha is een paar keer voorbij gekomen, zo heette mijn oma :grin: Al vind ik dit een wat ‘oudere’ naam, vroeger was het waarschijnlijk wel een mooie naam, nu niet meer

Robert/Robbert, iel

I feel you.