Hoe zou jij iemand ten huwelijk vragen?

gewoon in ons eigen huis dan
als het onweert ofzo :'D

niet :stuck_out_tongue: hij moet mij maar vragen

ik wil gevraagd worden XD
en dan gaan we uiteten in een restaurant en dan bij he toettje gaat ie midden in de restaurant me ten huwelijk vragen
XD
dat lijkt me wel tof:P

Ik zou denk nooit iemand ten huwelijk vragen. Ik vind dat meer de taak voor de man.

ik wil heel ouderwets dat de man het vraagt, en dat ie een mooie ring voor me koopt en op zijn knieen gaat
romantisch bij kaarslicht ofzo.

met andere dingen ben ik helemaal niet ouderwets, maar hierbij wel.

en ik wil niet zo’n droog en saai iets als mijn vader heeft gedaan:
mijn opa en oma gingen naar het buitenland verhuizen en mijn tante en oom ook, en mn vader en mn moeder zaten op de bank. zecht mn pa heel droogkloterig: nou, laten we dan maar gaan trouwen, voordat iedereen weggaat, anders zijn de vliegtuigticets zo duur.

:bored: hoe onromantisch kan een mens zijn?!

XD

mijn ouders trouwden omdat mijn broertje en ik anders mijn ma’s naam kregen en mijn vader wilde dat we zijn naam kregen x) daarom dus.

haha, ook zo droogkloterig
nee, ik wil graag romantiek XD

@ Sophles: mijn ouders zijn niet getrouwd en ik heb gewoon mijn vaders naam hoor, haha.

Ik wil niet trouwen, maar als ik dan toch ten huwelijk gevraagd word lekker uitbundig. In de stad, midden op een plein, via een spandoek, zoiets. Lekker aandacht trekken

I vind dat de man dat moet doen xD
en ik zou dat dan ergens op een heel romantische plaats willen… in mont martre (parijs),ergens op een strand… :smiling_face_with_three_hearts:

Zoals Phoebe in Friends xD.
Bij een kampvuur…

ik hoop dat een man míj vraagt, dat horen mannen gewoon te doen vind ik :stuck_out_tongue:

en hoe maakt me niet zo veel uit, maar niet waar mensen bij zijn…
gewoon samen, op een mooie locatie of gewoon thuis ofzo :slightly_smiling_face:

geen ideeee

als je maar gevraagd word door de goeie presoon zou ik al blij zijn :slightly_smiling_face:

iemand nog XD?

Hoezo ben je het van plan?

Romantisch. Hij moet het doen, op zijn knieën & een mooie ring. Bij kaarslicht of bij zonsondergang op het strand.

Wat ImYourEnemy ook zegt, ik ben niet ouderwets, maar bij dit wel =)

ik zou me laten vragen,

het moet wel een beetje orgineel zijn, geen romantisch dineetje ofzo

sprak pas met iemand, die zou het tijdens een drama doen 8-/

aagrh dat filmpje
vet genant toch
nee dan liever als je met z’n tweetjes bent
het lijkt me sowieso niks als je word gevraagd met allemaal mensen erbij (x

de man van mijn vroegere basisschool juf x] was piloot
en zij zat in het vliegtuig waarin hij vloog zeg maar
en toen riep hij het om
vond ik wel heel cool