Hoe zou jij iemand ten huwelijk vragen?

Ik vraag me dus af dat als je ooit iemand ten huwelijk zou vragen…hoe je het dan zou doen.

OF
Hoe zou je ten huwelijk gevraagt willen worden?
Tell me

ik denk dat ik dat aan de jongen over zou laten:P
maar hoe ik wil dat hij het doet…
nja gewoon heel romantisch.
Op een leeg strand lijkt me wel wat, bij zonsondergang ofzo :slightly_smiling_face:
of ehm… ja kweenie, gewoon een mooie locatie ofzo.

ik weet het niet maar vind het toch romantischer als de man het vraagt haha;d.

Maar zou het liefst gevraagd worden op een mooie plek of als we op vakantie zijn en dan heel lief op ze knieeen (A)

Spontaan. We zijn aan het praten of wat dan ook. In ieder geval bij elkaar iets niet relatie-achtigs aan het doen en dan zegt hij of ik: ‘’ trouw met me’’ en dan zegt hij of ik (afhankelijk van wie het vroeg) hopelijk ja.

Dat lijkt me het mooist. Niet helemaal ingepland met kaarsjes en al. Maar wanneer je het bedenkt het zeggen.

gwn spontaan
bv als je elkaar wat aan het plagen bent, je ineens stil bent en elkaar aankijkt en hij het ineens eruit flapt

haha idd.
dan is het voor allebei teminste onverwachts.

Niet te afgezaagt, dus niet om een wit strand met palmbomen, maar in de kroeg ofzo, nodig ik vrienden en familie uit:P

Of of of of, als je thuis komt, er vlaggen uit de dinges hangen, met erop wil je met me trouwen. XD zag ik laatst, was wel kewl.

Als ik een speetch oid moet houden, mn vriend naar voren roepen en dan vragen of hij met me wil trouwen… en dan hopen op ja :slightly_smiling_face:

(Ik weet dat speetch verkeerd getypt is, ik weet alleen niet hoe je het hoort te typen)

speech

Ik zag laatst iets leuks op een website, een apparaatje waar je een tekst in kan zetten die automatisch afspeeld en die kun je aan je riem o.i.d hangen lijkt me wel grappig als hij dan kijkt en staat er bijv. wil je met me trouwen ofzo iets (A)

Of een t-shirt laten printen met de tekst wil je met me trouwen gewoon een normaal basic shirtje kijken of het opvalt haha

http://www.youtube.com/watch?v=IpojZ0COU3Y :] dit is wel heel amerikaans, maar toch best cute vind ik.

maar ik vind de spontane ‘trouw met me’ ook mooi. zijn wel echt twee uitersten.

ik zag een keer zo’n vliegtuigje in de lucht met daarachter zo’n tekst van “*Naam* WIL JE MET ME TROUWEN?”

da’s wel lief :stuck_out_tongue:

leuk filmje, maar ik vraag me af of het niet stiekem nep is…

dats zeker wel nep.

Ik zou niet ten huwelijk gevraagd willen worden, ik ben niet zo van het huwelijk - bruidsmeisje - trouwjurk - trouwring - gedoe . Je kan ook voor altijd bij elkaar zijn zonder een contract . Maar als ik dan toch gevraagd zou worden zou ik dat graag op een heel romantisch plekje willen waar alleen wij twee zijn . :smirk:
In Ibiza op het strand bij zonsondergang ofzo . :tipping_hand_man:

Op weg naar school in de tram zag ik een keer een woning met een spandoek voor het raam met daarop: *naam* wil je met me trouwen? Vond ik wel leuk, maar dat spandoek heeft er een week gehangen dus of het wat geworden is weet ik niet. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Zelf hoef het voor mij niet zo uitbundig. Wel wil ik als hij me vraagt een verhaaltje horen over wat ie zo geweldig aan me vindt en waarom hij met me wil trouwen ghehe.

Ik zou het niet en plein public willen…

Voor de rest maakt het niet uit :slightly_smiling_face:
Het hoeft niet origineel te zijn, maar wel romantisch. <3

Ik zou geen man vragen, moet hij juist doen XD, misschien een beetje ouderwets maar vind dat het zou hoort. Lijkt me echt romantisch als dat op het strand gebeurd (:

O, geen flauw idee, ik denk gewoon in goed overleg en dat hij als halfserieus grapje toch op zn knieën gaat om me te vragen.