Hoe zorg je voor lange volle wimpers

laatste tijd zit ik met een probleem mijn wimpers zijn heel kort en dun.
Ik heb veel soorten mascara’s geprobeerd alleen werken ze niet bij mij.De merken die ik normaal gesproken gebruik zijn essence en Max factor.
Ik wil echt geen nep wimpers op want die zijn dood irritant.
Kan iemand een tip geven welke mascara ik moet kopen
PS ik heb van me moeder gehoord dat ze ook medicijnen voor deze probleem hebben.

O en een gelukkig Nieuwjaar occasion18

Iedere avond vaseline op je wimpers doen, wimpers krullen met een verwarmde wimperkruller (even warm maken met de fohn), meerdere mascara’s over elkaar doen. Welke mascara’s ik aanraad: MaxFactor Xperience en The Falsies van Maybelline

Fijne avond! :slightly_smiling_face:

Medicijnen? Echt waar wist ik helemaal niet joh! & ik heb geen idee eigenlijk…
Wat je kan doen is gewoon eerste even laagje mascara dan met wimperkruller krullen en dan weer laagje als het droog is nog een laag? Niet teveel anders krijg je van die klonten is ook lelijk.

Jij ook gelukkig nieuwjaar (:

bij mij plakken mijn wimpers dan altijd vast aan mijn kruller :stuck_out_tongue:
en als ik hem dan eindelijk los heb dan heb ik er 5 wimperharen uit getrokken!

Je moet juist geen lagen mascara over elkaar doen, dat breekt je wimpers af. Jees, uit welk tijdperk komen jullie?

Happy new year girls!

L’oreal Volume million lashes extra black.

Die heb ik, en ik moet zeggen dat mijn wimpers nog nooit zo mooi zijn geweest.

Oja, heel veel lagen mascara over elkaar is slecht. En ook je wimpers krullen als je al mascara op hebt, dan breken ze juist af.

Ehh dat ligt toch echt aan je wimpers denk ik. Ik doe al ongeveer 2 jaar iedere dag ontzettend veel lagen over elkaar en mijn wimpers breken helemaal niet af.

ik heb ook van l’oreal volume million lashes extra black
doet echt super goed!
heel handig borsteltje ook
echte aanrader
ps
voor onder doe ik altijd telescopic doet het ook super goed

succes :slightly_smiling_face:

Ik ga dan de vasaline gebruilen en Lóreal volume milion lashes extra black halen
Ik wil wel vaak een wimperkruller gebruiken alleen zijn me wimpers daar te kort voor

een warme wimperkruller niet, daar kunnen je wimpers van uitvallen- afbrokkelen.

Mijn wimpers zijn ook heeel kort en dun :frowning_face:
Een goede tip, geen wimperkruller gebruiken!
Dan vallen je wimpers uit. En niet in je ogen wrijven, dan kunnen ze ook uitvallen xD de rest weet ik niks, behalve vaseline ;3

Thx voor de tip want ik wrijf vaak in mijn ogen.

Ik heb eindelijk de perfecte mascara gevonden: L’oreal, Lash Architect.
Mijn tips: mascara er elke avond goed afhalen en niet te veel in je ogen wrijven.
Dat met vaseline vond ik vreselijk dus dat doe ik nooit meer.

Ik heb al jaren Maybelline Volum Express, die is goed.

Ken je Wonderolie?
Geloof dat je dat in DA en Kruidvat kun kopen.
Dat is voor heel veel dingen goed, echt vanalles, google et ns.
Ook voor vollere wimpers. (ik doe et op mn wenkbrauwen, die groeien niet meer aan…)

Jaaa idd, jeees, dat verschilt per persoon? Ik doe altijd 5 lagen ofzo, en iedereen vraagt altijd of ik neppe wimpers heb. (En ze vallen nooit uit)

Niet. Mijn eyeliner doet genoeg en ik hou niet van spinnenpoten.

Same. Ik ken meisjes die echt TE VEEL mascara op doen, dat het echt te ‘overdone’ is. Maar als die meisjes dat aantrekkelijk vinden staan. :zipper_mouth_face:

waar zorgt de vaseline dan voor ?