hoe zorg je ervoor dt een leuke jongen met je wilt afspreken

heey,
nou…waar moet ik beginnen.
ik ken een heeeeeeele leuke jongen al iets van 7 maanden van school en we spraken nooit tegen elkar maar hadden wel oogcontact en glimlachen naar elkaar maar ik ga naar de 1ste mbo en hij naar de 4de (ja ik ben ouder maar liefde kent geen leeftijd hea =p) dus ga ik hem niet meer zien. maar ik heb wel contact met hem via social netwerk alleen praten we niet met elkaar (alleen heeeeeeeeeeeeeel soms een reactie plaatsen en binnen 10 minuten is het gesprek alweer afgelopen)
maar ik wil hem duidelijk maken dat ik meer dan vrienden wil zijn (als je het vriendschap kan noemen =s) zonder (voorlopig) iets te zeggen over dat. ik, wil gewooon dat hij interesse in me toont en een keer wilt afspreken. ik wil hem niet vragen om af te spreken omdat ik zeker wil weten dat hij dat ook wilt en niet wnnr ik het vraag dat hij alleen maar jaa zegt in medelijke.
maar hoe krijg ik dat voorelkaar.

xx een (bijna) hopeloos verliefd meisje

begin een gesprek op je pc van hey alles goed lan niet gesproken

Nou 2 woorden; jezelf zijn.

sorry, niet bot of gemeen bedoeld maar ik vind dat echt de domste standaard tip die een mens kan geven, dat is iets vanzelfsprekend sorry maar toch bednkt voor de moeite =*

we praten al heeeeeeel afentoe

nog tips?!?!?!

ja als je aan zijn nummer zou komen gaat het beter want via w’app kan je echt melige maar ook goeie gesprekken hebben, das toch anders dan over facebook ofzo vind ik.

Ja maar het is wel dé tip. Ik vind jouw reactie dom.

we gaan niet meer naar dezelfde school, ik ga naar 1ste van mbo en hij naar de 4de =(

ja het is wel een tip ja maar geen goeie tip. en ik zeg alleen de waarheid en mijn mening en wat jij nu zegt is jou mening maar zeg eerlijk: zou je er veel aan hebben als mensen steeds zeggen dat je je zelf moet zijn.

ik had een keer zijn ping maar hij had me verwijderd omdat we nooit spraken maar hij bleef wel steeds me aandacht vragen op school (wat nu gestopt is omdat we vakantie hebben en ik naar een andere school ga) =(((

jaa je hebt gelijk maar ik heb iedere keer het gevoel (wanneer ik het bijna zou doen) dat hij helemaal niet tot me wilt praten, dat ik hem misschien lastig val ofso

allemaal bedankt voor jullie reacties, meer zijn altijd welkom (behalve domme =D )