hoe zorg je ervoor dat hij je vergeet??

Hallo,

Toen ik nog in de tweede zat vond ik een jongen leuk. Nu zit ik in de derde en zit hij in mijn klas. Dat vond ik natuurlijk heel erg leuk. Een tijdje gingen we appen, totdat zijn broertje ook met me ging appen wat ik natuurlijk raar vond. Op een dag maakte zijn broertje een groepschat met als titel (mijn naam)‘hartje’(jongen die ik leuk vond). Zijn broertje zei in de chat van (jongen die ik leuk vond) zeg het dan tegen haar. Plotseling ging hij de chat uit. Ik appte dat broertje en vroeg of (jongen die ik leuk vond) me echt leuk vond, hij dolde van: dat wil je wel weten he enz. Dus ik liet het maar zo. Later appte dat broertje naar me en zei kijk (jongen die ik leuk vond) status. Eerst dacht ik dat het een meisje was want ik vroeg ook aan haar of ze aan (jongen die ik leuk vond) kon vragen of hij iemand leuk vond. Dus ik keek naar zijn status en er stond ‘hartje’(naam van dat meisje). Ik appte naar broertje hij vindt jou leuk :frowning_face: terwijl ik dacht dat ik het tegen het meisje had. Ik schreef natuurlijk die was niet voor jou bedoeld en hij lachtte gewoon. Op een dag appte ik broertje weer om het echt zeker te weten later zei hij van hou je bek en heeft hij me geblokt. Door al die liefde ben ik misschien een beetje te ver gegaan, dus heb ik hem losgelaten.

Nu het vervelende hiervan is dat (jongen die ik leuk vond) vaak naar me kijkt, maar ook naar andere meisjes kijkt. Door het staren begin ik soms weer aan hem te denken terwijl ik dat niet meer wil.

Mijn vraag is dus hoe ik ervoor zorg dat hij me met rust laat, dus dat ik weer naar andere jongens kan kijken zonder dat hij in de weg staat.

Ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen,

Anoniem

Ik snap dit verhaal niet helemaal. Hij kijkt naar je? En waarom wil je hem nu niet meer? Maar sowieso kan je er niet echt voor zorgen dat hij je ‘vergeet’ en zolang hij niets probeert heb je er toch geen last van dus ik snap het probleem niet echt :’)

Huh ik snap echt 3x niks van je verhaal. En waarmee moet hij je met rust laten? Hij doet toch niks? Hij kijkt alleen… wat is daar erg aan? Ik kijk ook naar mensen.

ik wil hem vergeten omdat hij niet de jongen is die ik leuk vond en dat is wel waar wat je zegt maar ik kan me gewoon niet concentreren met school ik doe heel hard mijn best om hem te negeren.

ik vind het gewoon vervelend dat hij steeds naar me kijkt, door dat kijken kan me niet zo goed concentreren met school

Tsja, dat hij kijkt is meer jouw eigen probleem dan zijn probleem. Hij doet niks verkeerd, je kan hem moeilijk zeggen dat hij niet meer mag kijken. :’)
Gewoon niet op reageren of terug kijken werkt het beste. Doe alsof hij lucht is, dan kijkt hij wel minder. En anders daar minder op focussen, iedereen kijkt wel eens naar iemand anders.

^ Tja je kan er niks aan doen dat hij naar je kijkt. En dat hij naar je kijkt wil nog niks zeggen. En blijkbaar kijk jij dan ook naar hem anders zie je niet dat hij naar je kijkt. Ik zou hem gewoon geen aandacht geven en niet naar hem gaan kijken.

ga ik doen bedankt voor de tip :wink:

ga ik doen tnx :slightly_smiling_face: