Hoe zorg je ervoor dat een jongen verliefd op je word?

hierbooooven.

Kaarsje branden ='D

Nee serieus, als ik het wist had ik ook wat meer succes. :stuck_out_tongue:

Met zo’n liefdesdrankje weet je wel, die je op die ene straathoek kopen kan.

Daar kun je niet voor zorgen, als een jongen verliefd op je word dan wordt hij dat gewoon om wie je bent, je moet je niet anders voor gaan doen voor een jongen!

daar kun je niet voor zorgen, hij vind je leuk of hij vind je niet leuk.

Ik ging altijd lekker veel praten en rondhangen met jongens die ik leuk vond, als je gedeelde interesses hebt en er een klik is gaat dat bijna vanzelf dan. Is de klik er niet? Jammer maar helaas.

hard 2 get spelen maar te gelijkertijd veel flirten. Inkijk helpt ook :stuck_out_tongue: je weet hoe dat gaat…

Inkijk is echt niet nodig hoor, zo nodig je juist de jongens uit die iets anders willen dan liefde :’)

^ precies

Dan vind 'ie misschien je lichaam wel leuk, maar dat zegt niks over wat hij van je persoonlijkheid vindt. :")

^Hard to get werkt lang niet altijd.
Je kunt een jongen niet verliefd op je laten worden. Wel kun je z’n aandacht trekken door eens met hem te gaan praten of eens vluchtig oogcontact te maken. Of bied hem eens een drankje aan met uitgaan.
Kleine, subtiele dingetjes werken meestal het best.

Flirten, beetje bijdehand doen, veel lachen en deels hard to get.
Haha nee je kan daar niet echt voor zorgen, hij moet je leuk vinden zoals je bent. Tuurlijk zijn er wel trucjes en helpt flirten enzo heel erg, maar iedereen is anders en het gaat er uiteindelijk toch echt om hoe je zelf bent en in elkaar zit.

Ik heb zelf trouwens meer aan de vraag “Hoe zorg je ervoor dat jongens níet verliefd op je worden?” Niet arrogant bedoelt maar ik wil gewoon lekker scharrelen en ik dacht altijd dat de meeste jongens ook wel zo’n instelling hadden, maar uiteindelijk worden ze altijd verliefd en dan moet ik ze weer kwetsen en dat sucks.

je hebt daar ook speciaal spreuken voor. Maar dat is zwarte magie, dus doe dat maar niet. Maar gewoon aardig tegen hem doen, beetje flirten enz.

je kunt beter vragen ‘hoe zorg ik opval bij een jongen’, want dat is het enige waar je echt zelf voor kunt zorgen. verliefd worden heb je niet echt in de hand. als dat wel zo zou zijn, zou mijn leven er heel anders uitzien (’:

er voor zorgen dat je er op je mooist uit ziet als je hem tegenkomt op straat etc.
en veel flirten! Heel veel flirten! Met zin hem iets te lang aan kijken, en lachen! Geef hem veel aandacht, en laat zien dat je geintreseert bent (hoe je dat ook maar schrijft) en ga met hem afspreken! verzin smoesjes om alleen met hem te zijn…
maja, je kan vanalles doen,maar het moet wel van 2 kanten komen natuurlijk. De liefde is er of die is er niet.

wat silverbleed zegt.

ok nu kom ik met iets heel raars. ik had een keertje ergens gehoord als een jongen een drupel van je bloed drinkt dan wordt hij verliefd op je…
iedereen kijk heel raar:sick:

whaha, dat heb ik ook eens gehoord ja. Misschein moet je dat maar eens proberen?

De juiste feromonen uitzenden.

Well ok, let’s try!:smiley: