Hoe zorg je ervoor dat een jongen jou (ook) leuk vindt?

Zie titel, en brand los :relieved:
(ik ben namelijk erg benieuwd hiernaar!)

Volgens mij is hier al een topic over?

Bij mij helpt het altijd om gewoon lekker luchtig over dingen te zijn. Wat ik daarmee bedoel is dat ik vaak zie hoe meisjes heel serieus over een jongen zijn en het moet allemaal snel iets worden enzo.

Maar het allerbelangrijkste is jezelf zijn. Daar vallen de juiste jongens op. (:

Inderdaad gewoon jezelf blijven en zelfverzekerheid uitstralen (niet te veel natuurlijk). Jongens vallen sneller op meiden die lekker in hun vel zitten:)

Klopt, ik had de zoekfunctie ook niet gebruikt ofzo.
Maar als je een jongen leuk vind, moet je dan zelf ook actie ondernemen. Of is dat de taak van de jongen? :grin:
Idd anders voordoen dan je bent is niet goed nee, haha.

Ik vind dat je zelf ook actie kan ondernemen. Heb het zelf namelijk ook gedaan.

En hoe heb je dat dan gedaan sleipnir ?

En met wat bedoel je dan actie ondernemen Sleiphnir?
Wat heb je dan bijvoorbeeld gedaan?

Maarja ik vraag me nog steeds af, hoe een jongen jou ook opeens ziet staan. Wat moet je daarvoor doen?
Bijvoorbeeld, gewoon een keer zeggen op msn bijvoorbeeld, zullen we een keer afspreken?

Oh god. Beetje hopeloos is dit.

Hoezo nou weer. Ik vraag alleen hoe je zorgt dat een jongen jou ook leuk vind. Daar is toch niks mis mee! :expressionless:

Door jezelf te zijn.

Ik vind trouwens niet dat je zo’n vraag echt kan stellen, want het kan nooit zo zijn dat elke jongen op je zal vallen. Iedereen heeft namelijk een andere smaak.

Beetje hopeloos dat je reageert als je niets te melden hebt. xd
Ik vind het eigenlijk een best normale vraag van een meisje hoor.
Misschien vreemd geformuleerd, maar een doodnormale vraag.

Ja natuurlijk dat snapt iedereen wel haha. Maar ja, ik wil gewoon weten hoe je er voor zorgt dat een jongen jou ook wel leuk vind. Maarja wát je dan precies moet doen? :grin:

Zelf op hem afgestapt. En nu ben ik boos op um. XD

Ja dat vinden jongens juist leuk als je zelf op hem afstapt. Laat zien dat je zelfvertrouwen hebt!

Kan je ook gewoon als je hem op msn spreekt, zelf actie ondernemen door gewoon hoi te zeggen etc. En om te vragen door een keer af te spreken? Maar 't lijkt net of je dan zo’n stalker ben weetje wel haha.

Nee hoor, dat kan gewoon!

Ik weethet niet…
Mss gewoon grappig zijn,natuuurlijk en geen bitch zijn die zich beter voelt dan iedereen ?

jezef zijn, echt.
je kan proberen om bij hem net iets liever, net iets spontaner, net iets leuker over te komen natuurlijk.
maar je moet het niet overdrijven, anders gaat hij je leuk vinden om hoe jij NIET bent, en dat wil je natuurlijk niet.
jongens zullen uiteindelijk ook je mindere kanten moeten accepteren dus je moet gewoon jezelf zijn , meer niet ! :slightly_smiling_face:

hahaha ohnee waarom dat dan ?