Hoe zorg je dat een diepe v-hals jurk blijft zitten?

Hoe blijft een diepe v-hals jurk op zn plaats zitten zonder dat er alles uithangt haha?
Bijv. op deze foto:
http://i.realone.com/asse…23049-16623052-slarge.jpg
xxx

met zelfklevend tape.

Niet.

(Kun je volgensmij bij de Hunkemoller halen.)

:ok_woman:

wtf, een beetje tape op je tieten plakken? :crazy_face:

Tsja, liever dat dan dat er eentje uitvalt? XD

heb je ook van Essence, zit in zo’n oranje verpakking

Als je er een bh onder doet: met veiligheidsspeldjes. Heb ook zo’n jurk die steeds onder mn bh dreigt te zakken, en als je dan bovenaan de cups een klein veiligheidsspeldje doet dat je ook (klein stukje zodat je t niet ziet) door de jurk steekt (ff trekken en testen of t goed vastgestoken is), blijft t netjes zitten.
Tape fzo nog nooit gebruikt, maar k zou dan wel dat speciale tape gebruiken idd (reacties hier klinken alsof je ducktape zou moeten gebruiken… ; ))…

Tape idd.
Ik heb een paar stripjes uit amerika. dus ik weet niet of ze ze hier ook verkopen. Maar ik denk t wel. gewoon bij de livera of hunkermoller denk ik

Die tape is écht handig hoor:p Ik dacht eerst ook: WTF ik ga niet met tape op mn tiet lopen maar anders zakte die jurk echt af.:stuck_out_tongue:
Ik heb ook zo’n zelfklevende BH van de hunkemoller, en die heeft een soort antislip laag erop (lijkt wel siliconen) waardoor kleding niet snel afzakt:p

xx
Malu.

www.malusfashion.blogspot.com

buddies anders?

Op de site van hunkemoller staat die niet, of hebben ze die alleen in de winkel?