Hallo,
Ik zit echt met een groot probleem. Mijn broertje was vroeger altijd best stil en best een nerd. Nu wil hij veranderen. Geen probleem.
Maar nou gaat hij mij nadoen. Ik zou samen met me vriend op vakantie een aangezien me broertje thuis wou blijven is er plek voor me vriend Maar nee… me broertje wou opeens toch mee. Toen zei ik oke ga ik met mijn vriend wel weekendje weg in Nederland. Nu gaat me broertje ook weer niet op vakantie.
Wanneer ik samen met me vriend een dagje Walibi plen moet mijn broertje ook opeens persee mee met een vriendje. Anders vinden me ouders het zielig voor hem dat hij weer eens niks heeft. Prima dat hij mee wil, hij kan best meerijden in de auto. Maar dan gaat hij een vriend van mij vragen… die mij ontzettend leuk vind. Belt me broertje zijn vriend op, die vriend keek al raar op maar zei vind je zus het ook goed. Me broertje heeft ja gezegd. Nou lekker hoor… denk ik lekker weg te zijn met mijn vriendje… Zit ik met twee op scheeptouw die me de hele dag achter na lopen.
Zo was ik vanmiddag lekker te winkelen met me moeder. Leuke kleren gekocht, ook nog een leuk shirt en bloesje voor me vriend gekocht.
Komt me broertje zo uit school… ziet de kleren liggen die ik had gekocht. En vraagt meteen ow mam… is het voor mij? Ik zo nee… die zijn voor J mijn vriend. Vliegt die idioot meteen ook naar de winkel om exact hetzelfde te kopen :S Nou lekker nu hebben mijn vriend en me vervelende broertje dezelfde kleren :S:S
Ik ben er nu echt wel eens een beetje klaar mee… Hij moet mij niet altijd na-apen. Maar hoe krijg ik dit voor elkaar? Ik kan amper iets tegen hem zeggen omdat hij er ruzie van maakt, en aangezien ik de oudste ben ik van me ouders op me kop krijg. Hij moet zijn eigen leven zoeken!!
Hebben jullie misschien tips voor mij??
ps. Me broertje is al 18 :S:S ik vind het zoo kinderachtig.