Hoe zorg ik ervoor dat ik niet naar sigaretten stink?

De titel zegt het al … ik rook niet elke dag maar af en toe en mijn moeder ruikt alles … dus weten jullie hoe ik ervoor kan zorgen dat ik niet naar sigaretten stink?
En niet zeuren dat het slecht voor je is dat weet ik zelf ook wel maar ik doe het heel af en toe omdat het soms gewoon goed voelt.

Ik denk niet dat mensen je serieus gaan helpen om makkelijk te roken.

Kauwgum want de adem ruik je het hardste, en verder kan je deo proberen maar de geur blijft toch wel een beetje hangen maar dan zeg je gewoon dat je bij mensen zat die roken maar zelf niet mee deed

Naar mijn weten werkt er niets tegen… Een vriendin van mij heeft altijd Zwitsalparfum in haar tas zitten. Aangezien ze dit overal opspuit is het een goed excuus om naar Zwitsal te ruiken en haar ouders hebben het dus niet door… Maar voor de rest weet ik niets.

Je moet van die reinigingsshit halen bij de appie, dan is de geur iig van je vingers ;p en verder deo/parfum? en gelijk wat drinken/eten nadat je hebt gerookt.

Niet roken, die geur is zo doordringend die krijg je niet weg. Niet met kauwgom en ook niet met deo.

oh nou ik wel hoor, ik vind dat iedereen zelf moet bepalen of ie gaat roken of niet…
maar t antwoord is heel simpel kauwgom en parfum
maar helemaal weg gaat t toch niet.

Als je niet verslaafd bent, waarom rook je dan ‘af en toe’? Je hebt het niet nodig (nee, hier bedoel ik niet mee dat je maar verslaafd moet raken). Ik ga je geen tips daarvoor geven.

Niet roken is de enige oplossing, want als er een wondermiddel was, waren er ook geen rookruimtes nodig.

Ik gebruik ook altijd iets van een snoepje voor de rooklucht uit mn mond en heb altijd parfum bij me.
Ook zorg ik ervoor dat ik niet vlak voordat ik naar binnen ga heb gerookt.

Reageer dan niet, ze had er nadrukkelijk om gevraagd geen advies te krijgen over roken zelf

Door gewoon te stoppen met roken

Mondspray, kauwgom, parfum en deo.

Ik weet nog uit die tijd dat ik stiekem rookte xD
ik deed altijd kauwgom in mn mond idd en ook parfum op, en ik had ook altijd van dat desinfectie spul bij in mn tas (handen wassen zonder zeep) dan ruiken je handen ook niet na sigaretten

Toen ik de titel las was het echt heel simpel: niet roken! Of gewoon aan je moeder vertellen. Als je zo stoer bent om te roken kan je het ook heus wel vertellen!

waar haal je die desinfectie spul ? x

ik weet toevallig dat ze dat in de kruidvat hebben

okee dankje :slightly_smiling_face:

Ze vroeg niet of ze door moest gaan met roken of niet …

Gebruik iedere dag parfum zodat je moeder niet ineens op een dag denkt, goh wat heeft ze veel parfum op. Zorg dat het normaal wordt snap je?

Voorderest kan je sterke kauwgum nemen direct na het roken en wat drinken erna. Desinfecterende handgel op je handen doen, het liefst met een geurtje en dan goed je handen wassen.

Rookt je moeder? Als ze zelf rookt ruiken ze het vaak niet.